چاپ کد خبر: 19394
11 دی 1398

پیاده روی خانوادگی در شهر صدرا برگزار می شود

رییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شیراز گفت این پیاده‌روی روزسیزدهم دی‌ماه از ساعت هفت صبح در میدان سنگی شهر صدرا آغاز می‌شود.

به گزارش اول فارس| ورزش فارس ، بهتاش فضلی با اعلام این مطلب گفت این همایش بزرگ ورزشی – خانوادگی  با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و شهرستان شیراز ،نمایندگی ورزش و جوانان شهر صدرا؛ شهرداری و شورای شهر صدرا، شرکت عمران صدرا، هیات ورزشهای همگانی استان فارس و شهرستان شیراز در شهر صدرا برگزار می شود
رییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شیراز با تاکید بر اهمیت  ورزش در سلامتی جسم و روح افراد جامعه و ایجاد نشاط و همدلی افزود تاکید مان بر توسعه ورزشهای همگانی شهرستان شیراز خواهد بود.
فضلی از تمامی نهادها و سازمان ها و ادارات و نیروهای انتظامی و پلیس راه که همیشه در برگزاری هر چه بهتر این برنامه های ورزشی کنارمان هستند وهمچنین از تمامی همشهریان عزیز و مردم بزرگوار شهرستان شیراز دعوت به حضور می نماییم.
رییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شیراز گفت در این برنامه ورزشی همگانی جوایز ارزنده ای از قبیل ۵۰ دستگاه دوچرخه و جوایز ورزشی دیگر به قید قرعه و شرط حضورتقدیم شرکت کنندگان خواهد شد.
لازم به ذکر است این برنامه ورزشی بصورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار