چاپ کد خبر: 43381
3 بهمن 1399

پیام تسلیت “حسینعلی امیری ” و” محمدجواد ظریف “بمناسبت درگذشت استاندار اسبق ایلام و فارس

تسلیت سید محمد احمدی

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری در پیامی درگذشت سید محمد احمدی استاندار پیشین فارس را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی اول فارس، در متن پیام تسلیت امیری آمده است: خبردرگذشت مرحوم دکتر سید محمد احمدی استاندار اسبق استان فارس موجب تالم و تأثر شد.

او عمر با برکت خود را در مسئولیت های مختلف در نظام جمهوری اسلامی سپری کرد و با مسئولیت پذیری در خدمت گزاری به مردم کوشا و پر تلاش بود.

اینجانب مصیبت وارده را خدمت مردم شریف استان فارس و بویژه خانواده معزز و عموم بستگان او تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند سبحان (جل و علا) برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و أجر جزیل مسألت می کنم.

محمدجواد ظریف نیز در پیامی درگذشت دکتر سید محمد احمدی، استاندار ایلام در دولت اصلاحات، را تسلیت گفت.

به گزارش اول فارس؛ متن پیام تسلیت محمدجواد ظریف بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف خبر درگذشت مرحوم مغفور دکتر سید محمد احمدی موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

دکتر احمدی عمر خویش را در مسئولیت های مختلف از جمله معاون سیاسی استانداری فارس،استاندار فارس و ایلام و سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان صرف خدمت به مردم عزیز کشورمان کرد.

اینجانب این مصیبت غم بار را خدمت مردم عزیز استان فارس، خانواده مرحوم و تمام بستگان و منسوبان محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منان برای روح آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.‌

محمد جواد ظریف

به گزارش اول فارس، سید محمد احمدی استاندار پیشین فارس بامداد پنجشنبه دوم بهمن ۹۹ پس از یک دوره بیماری در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

احمدی از مهرماه ۱۳۹۲ تا تیرماه ۱۳۹۴ به عنوان استاندار فارس در دولت نخست تدبیر و امید مشغول به کار شد.وی پس از آن از دی ماه ۱۳۹۴ تا دی ماه ۱۳۹۸ به عنوان سفیر ایران در کشور ترکمنستان مشغول فعالیت شد.

احمدی در سال ۱۳۳۵ در روستای فال شهرستان مُهر در جنوب استان فارس متولد شد و از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به معاونت سیاسی و امنیتی استانداری فارس، مشاور امور بین‌الملل وزارت کشور، فرماندار شهرستان‌های شیراز، مرودشت، لارستان و آباده، استاندار ایلام، استاندار فارس و سفیر ایران در ترکمنستان اشاره کرد.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

.عضو کانال تلگرام ما شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار