چاپ کد خبر: 52130
8 اردیبهشت 1400

پیدا شدن پدر گمشده دختر هلندی در بندرلنگه+فیلم

او عکسی از کودکی خود در یتیم‌خانه‌ای در اهواز دارد که یک خانم پرستار کنار او نشسته. تنها کسی که می‌تواند درباره گذشته او حرف بزند.

عصر ایران: دلارام فکر می‌کرد هلندی است، او زندگی‌ خوبی داشت در شهری نزدیک به آمستردام اما یک‌روز پدر و مادرش اسنادی را به او نشان دادند که روی همه آن‌چه فکر می‌کرد خط کشید. او دختر اهوازی بود. دلارام در جستجوی خودش از ایرانی‌ فرش فروش نزدیک خانه‌شان کمک گرفت تا رسید به مجتبی. اکنون او می‌خواهد با کمک آن‌ها پدر و مادر واقعی‌اش را پیدا کند اما سرنخ‌ها محدود هستند و بایگانی‌ها در ایران از بین رفته.

عصر ایران پیش از سال نو گزارشی از او منتشر کرد که پدر و مادرش به احتمال زیاد ایرانی و ساکن اهواز بوده‌اند. پس از انتشار گزارش افراد زیادی به دلارام پیام می‌دهند که آن‌ها هم گمشده‌ای دارند.

دلارام زنی است ساکن هلند که بیش از سه دهه است به دنبال پدر و مادر ژنتیکی‌اش می‌گردد. عصر ایران پیش از سال نو گزارشی از او منتشر کرد که پدر و مادر او به احتمال زیاد ایرانی و ساکن اهواز بوده‌اند. پس از انتشار گزارش افراد زیادی به دلارام پیام می‌دهند که آن‌ها هم گمشده‌ای دارند. در این میان چیزی شبیه معجزه اتفاق می‌افتد. در حالی که هیچ‌کس امید نداشت این زن چهل و پنج ساله تنها با داشتن یک سرنخ که آن عکسی از یک پرستار در پرورشگاهی در اهواز است بتواند راه به جایی ببرد.

Untitled 2

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار