چاپ کد خبر: 56974
22 خرداد 1400

پیش‌بینی وضعیت جوی و افزایش درجه حرارت هوا استان فارس

هوای استان فارس 2
مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: تا پنج روز آینده جوی آرام و پایدار برای آسمان استان پیش‌بینی شده است و دمای هوا به تدریج از ۱ تا ۳ درجه گرمتر می‌شود.
به گزارش اول فارس،  مهرداد قطره سامانی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی استان فارس، گفت: برای امروز شنبه جوی آرام و پایدار در آسمان استان حاکم است و در بعد از ظہر افزایش باد و در برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق در بعد از ظہر کمی افزایش  ابر پیش بینی شده است.

او افزود: برای فردا یکشنیه نیز آسمان استان صاف خواهد بود و در بعد از ظہر شاهد افزایش باد و در برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق در بعد از ظہر کمی افزایش  ابر خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: تا پنج روز آینده جوی آرام و پایدار، آسمان صاف تا کمی ابری، در بعد از ظہر‌ها افزایش باد و افزایش تدریجی دما از ۱ تا ۳ درجه پیش بینی شده است.

قطره سامانی بیان کرد: کــمینه دمــای امــروز اســتــان صفاشہر با ۱۳ درجه بالای صفر، بـــیـشـیــنــه دمـای دیــروز اســتــان لامرد با ۴۷ درجه بالای صفر و کــمــیــنــه دمــای امــروز شــیــراز ۱۹ درجه بالای صفر و بـــیـشـیــنه دمــای دیــروز شــیــراز ۴۰ درجه بالای صفربوده است.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3 %D8%A7%D9%BE

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار