چاپ کد خبر: 54061
26 اردیبهشت 1400

پیش بینی هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در ۲۰ استان

هواشناسی

سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق طی امروز تا آخر هفته در ۲۰ استان و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما در اردبیل و سواحل دریای خزر خبر داد.

به گزارش اول فارس ، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های تهران، البرز، قزوین، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق فارس، جنوب و غرب یزد، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان، مازندران و هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

فردا دوشنبه در برخی مناطق استان‌های البرز، قزوین، مرکزی، قم، اصفهان، لرستان، کرمان، شمال شرق فارس، غرب یزد ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، گیلان و مازندران به ویژه در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب رگبار وزش باد شدید موقتی و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در برخی مناطق شمال غرب استان های ساحلی دریای خزر و استانهای واقع در دامنه های البرز مرکزی بارش بیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه بارش پراکنده در برخی مناطق شمال شرق و شرق سواحل خزر و پنجشنبه در برخی مناطق شمال شرق و شمال غرب کشور روی می‌دهد و در سایر مناطق آرام و پایداری حاکم است.

همچنین امروز به ویژه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر دما افزایش می یابد روز چهارشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر دما ۵ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار