چاپ کد خبر: 46020
3 اسفند 1399

پیش بینی هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به استان اصفهان

هواشناسی استان اصفهان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه این هفته به استان خبر داد و گفت: روز پنجشنبه بارش باران و کاهش دما در شهر اصفهان پیش بینی می شود.

به گزارش اول فارس ، آسیه آقایی با اعلام این خبر اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار بر روی استان اصفهان طی ۳ روز آینده است. براین اساس طی این مدت، وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه از اواخر روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد استان می شود، گفت: بارش ها از پنج شنبه در استان اصفهان اتفاق می افتد. همیشه شدت بارش در غرب و جنوب استان بیشتر بود اما این سامانه مثل سامانه های قبلی نیست و در شهر اصفهان هم در روز پنجشنبه بارش باران خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین از افت دما از ظهر پنج شنبه خبر داد و گفت: دمای بیشینه هوا تا روز جمعه ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد کاهش می یابد ولی چندان محسوس نیست.

وی با اعلام اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: پیش بینی می شود دمای هوای شهر اصفهان در گرم ترین ساعت امروز به ۱۵ درجه بالای سانتیگراد صفر و در سردترین ساعات فردا به صفر درجه سانتیگراد برسد.

آقایی خاطرنشان کرد: طی این مدت بوئین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین نقطه استان و خور و بیابانک با ۱۹ درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین نقطه استان پیش بینی می شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار