چاپ کد خبر: 40573
27 آذر 1399

پیش بینی وضعیت آب و هوای استان فارس از ۲۸ آذر

 مدیرکل هواشناسی فارس خبر از پایان هفته ای ابری برای اکثر مناطق استان فارس داد.

بارندگی در استان فارس 1

به گزارش گروه محیط زیست اول فارس ، مهرداد قطره سامانیبا اعلام این خبر بیان کرد: آسمان استان فارس طی روزهای انتهایی هفته و هفته بعد کمی تا قسمتی ابری است و در روز جمعه نیز میزان تراکم ابر در آسمان استان فارس بیشتر از سایر روزهای هفته آینده است.

وی اضافه کرد: آسمان شیراز نیز در روز جمعه ابری همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی شده است و این وضعیت تا ساعات پایانی روز شنبه نیز در شیراز مشاهده خواهد شد این در حالی است که آسمان استان در روز یکشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

قطره سامانی ادامه داد: بر اساس نقشه‌های پیش بینی وضع هوا در استان فارس روز جمعه بیشتر مناطق استان قسمتی ابری تا نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد خواهند داشت

او در خصوص بیشینه و کمینه دما در استان فارس نیز بیان کرد: لامرد با ۲۵ درجه سانتی گراد و ایزد خواست با منفی ۲ درجه سانتی گراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان فارس به ثبت رسانده‌اند شیراز نیز در گرم‌ترین زمان ۱۶ درجه سانتی گراد و سردترین زمان با ۲ درجه سانتی گراد را ثبت کرده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس در خصوص بارش‌های اخیر این سامانه نیز بیان کرد: بر اساس اخرین ارزیابی‌ها این سامانه در اردکان فارس ۳.۶ میلیمتر، نوراباد ممسنی ۱۱.۴ میلی متر و در کازرون ۱.۱ میلی متر بارش را ثبت کرده است.

عضو کانال واتساپ اول فارس شوید

واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار