چاپ کد خبر: 71464
23 دی 1400

پیش فروش فوق‌العاده ۶ محصول سایپا از امروز ۲۳ دی+جزئیات

فروش فوق‌العاده ۶ محصول از شرکت سایپا از امروز ۲۳ دی ۱۴۰۰ آغاز  شد و متقاضیان می‌توانند طی دو روز در این طرح ثبت‌نام کنند.

سایپا 17

به گزارش اول فارس، متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده ۶ محصول سایپا از ساعت ۸ صبح امروز به مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند به سایت این شرکت مراجعه کرده و برای ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. البته متقاضیانی که از خرداد سال گذشته تاکنون نسبت به ثبت اطلاعات شخصی خود اقدام کرده‌اند& نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند.

قیمت ساینا گیربکس معمولی و رینگ فولادی ۱۲۲ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان است که در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، نوک‌مدادی متالیک و نقره‌ای متالیک عرضه می‌شود. تیبا EX2 رینگ فولادی هم با قیمتی معادل ۱۲۵ میلیون و ۷۷ هزارتومان در رنگ‌های سفید و قهوه‌ای متالیک در سبد محصولات این قرعه کشی موجود است.

ضمنا متقاضیان می‌توانند برای خرید سایپا SE 151 موتور M13 سفید، مشکی متالیک و نوک‌مدادری متالیک با قیمت ۱۴۶ میلیون و ۹۰۱ هزارتومان اقدام کنند.

در این دور از پیش فروش سایپا، کوییک سفید با گیربکس معمولی با مبلغی معادل ۱۶۵ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان و کوییک R هم در رنگ‌هایی همچون سفید قرمز، مشکی قرمز، سفیدمشکی، کرم مشکی، نقره‌ای مشکی و قرمز مشکی با گیربکس معمولی به مبلغ ۱۷۵ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

البته کسانی که خواهان خرید کوییک پلاس سفید با گیربکس اتوماتیک هستند، باید مبلغی معادل ۲۷۴ میلیون و ۶۶۴ هزار تومان بپردازند.

گفتنی است موعد تحویل هر یک از این ۶ محصول حداکثر ۹۰ روز خواهد بود.

تفاوت قیمت محصولات سایپا در بازار و فروش فوق‌العاده

با توحه به تفاوت قیمت کارخانه و بازار محصولات سایپا، البته اگر اتفاق خاصی در بازار رخ ندهد، رانت قابل توجهی در زمان تحویل خودروها نصیب برندگان خواهد شد که نسبت به نوع خودرو بین ۱۳ تا ۶۸ میلیون تومان نوسان دارد.

قیمت این ۶ محصول در بازار و اختلاف قیمتی آن با کارخانه بدین شرح است؛ قیمت خودرو کوئیک با گیربکس معمولی در بازار ۱۹۵ میلیون تومان و اختلاف قیمت آن با کارخانه ۲۹ میلیون تومان، کوئیک R با گیربکس معمولی ۱۹۹ میلیون تومان و اختلاف قیمت آن با کارخانه ۲۴ میلیون تومان است.

سایپاSE151 نیز با قیمت بازاری ۱۶۸ میلیون تومانی، ۲۱ میلیون تومان گرانتر از قیمت کارخانه به فروش می‌رسد. کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۲۸۷ میلیون تومان و اختلاف قیمت آن با کارخانه ۱۳ میلیون تومان است .

در این میان خریداران دو خودروی تیبا EX2 رینگ فولادی و ساینا با گیربکس معمولی بیش از دیگران سود می‌برند؛ در حال حاضر قیمت بازاری تیبا EX2 رینگ فولادی ۱۸۴ میلیون تومان و اختلاف قیمتش با کارخانه ۵۹ میلیون تومان است. قیمت بازار ساینا گیربکس معمولی نیز ۱۹۱ میلیون تومان است که برندگان این دوره از قرعه کشی سایپا که خریدار این مدل باشند، ۶۸ میلیون تومان را در جیب خواهند گذاشت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سیف اله فرجی پنجشنبه , ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

ثبت نام کوییک

آخرین اخبار