چاپ کد خبر: 83781
26 اردیبهشت 1401

پیش فروش ۱۶ محصول سایپا ، بهمن موتور ، آرین پارس موتور و مدیران خودرو در سامانه یکپارچه+شرایط

1401022612593630225335514

خودروسازان از فردا ۲۷ اردیبهشت ماه موظفند تمام محصولات خودروهای سواری خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به سه روش، فروش فوری، فروش فوق العاده و پیش فروش عرضه کنند و هیچ گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه وجود نخواهد داشت.

به گزارش اول فارس، طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف ایجاد شفافیت و امکان عرضه عادلانه‌تر برای همه خودروهای تولیدی، آغاز به کار کرده و از فردا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، امکان ثبت‌نام در سامانه فراهم خواهد شد به نحوی که متقاضیان قادر خواهند بود براساس بخشنامه‌های مختلف فروش خودرو که از سوی تمام شرکت‌های خودروسازی ارائه‌ شده  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

تقدم یا تأخر زمان ثبت‌نام، هیچ تأثیری بر قرعه‌کشی و شانس برنده شدن نخواهد داشت.

نکته مهم اینکه در نخستین دوره فروش خودرو در این سامانه، بازه‌ زمانی یک هفته‌ای برای ثبت‌نام متقاضیان در نظر گرفته‌ شده است و تقدم یا تأخر زمان ثبت‌نام، هیچ تأثیری بر قرعه‌کشی و شانس برنده شدن نخواهد داشت و مراسم قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود. عرضه خودرو بر اساس این سامانه بسیار متنوع و چند برابر ظرفیت دوره‌های پیشین خواهد بود و خودروسازان موظفند تمام محصولات خودروهای سواری خود را در این سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه وجود نخواهد داشت.

فردا چه خودروهایی در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه می شوند؟

همزمان با راه اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو شرکت سایپا جزئیات طرح جدید فروش فوق العاده و پیش فروش تعدادی از محصولات  خود را اعلام کرد. براساس اعلام شرکت سایپا متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ به مدت یک هفته، با ورود به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن برعهده وی خواهد بود.

جدول ۱:

1 1

جدول ۲ :

2

جدول ۳ :

3

*همچنین طرح پیش فروش عادی با قیمت غیر قطعی و فروش قطعی ۲ محصول شرکت بهمن موتور نیز به صورت آنلاین از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ساعت ۱۰ صبح به مدت یک هفته انجام خواهد شد.

قواعد و ضوابط بخشنامه :

۱. امکان ثبت نام، صرفاً برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر، مجاز است.
۲. هر کدملی/ شناسه ملی مجاز به ثبت نام یکدستگاه از این بخشنامه به شرط عدم خرید خودرو در طرح های فروش قبلی شرکت بهمن موتور و سایر شرایط اعلام شده از سوی وزارت صمت می باشد.

فروش با قیمت قطعی:

4

پیش فروش با قیمت غ/یرقطعی:

5

*علاوه بر این فروش خودرو لاماری با قیمت قطعی ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نیز بصورت قرعه کشی از فردا ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

شرایط پیش فروش عادی (قیمت غیرقطعی):

6 1

شرایط فروش با قیمت قطعی :

7

*شرکت مدیران خودرو نیز در جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات خود ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خودروها را با موعد تحویل ۴۵ روزه و اقساط ۶۰ ماهه با پیش پرداخت حداقل ۵۰ درصد قیمت خودرو به مشتریان عرضه خواهد کرد.

8

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بدون هیچ‌گونه اختلالی، فعال است

­مرکز ارتباطات وزارت صمت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ‌گونه اختلالی درروند ثبت‌نام متقاضیان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وجود ندارد و روند ثبت‌نام بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است.

به نقل از شاتا؛ در اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت آمده است: برخلاف برخی جریان‌های رسانه‌ای منفی که باهدف تخریب سیاست ایجاد شفافیت در عرضه خودرو صورت گرفته است؛ سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مطابق با زمان‌بندی اعلام‌شده از روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۲ به نشانی sale.iranecar.com کار خود را آغاز کرده است و از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، امکان ثبت‌نام در این سامانه فراهم‌شده است.

گفتنی است بر اساس برنامه تحولی وزارت صمت در حوزه خودرو، خودروسازان موظف شده‌اند که تمامی محصولات خودرو‌های سواری خود را در این سامانه یکپارچه عرضه کنند و هیچ‌گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه، وجود نخواهد داشت.

همچنین با در نظر گرفتن مهلت یک هفته‌ای ثبت‌نام بدون مؤثر بودن تقدم و تأخر زمان ثبت‌نام در شانس برنده شدن، شرایط آرامی برای متقاضیان خرید خودرو فراهم‌شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس2 سه شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

اصلا وارد سایت نمیشه همش فریب مردمه
الان ما باید شورلت و کادیلاک داشته باشیم نه خودروی چینی آرزومون بشه خاک بر سرتون

ناشناس سه شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

با اصلا وارد سایت نمیشه در حال بارگیری می مونه ، همش کلکه ، فریب مردم ، خاک برسرتون

ناشناس سه شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

خاک توسر تون با این سایت که اصلا ثبت نام نمیشه

آخرین اخبار