چاپ کد خبر: 98603
5 آذر 1401

پیکاپ زامیاد زاگرس در نمایشگاه خودرو اصفهان+تصاویر و مشخصات

پیکاب زامیاد زاگرس 1
پیکاپ زامیاد زاگرس در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۱ به معرض نمایش درآمد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ زاگرس آشنا خواهیم شد.

شرکت زامیاد به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۱ از پیکاپ زامیاد زاگرس پرده برداشت. این پیکاپ پرچمدار شرکت زامیاد نسبت به نسخه اصلی خود یعنی فودای F22 تغییرات کمی را تجربه کرده و از لحاظ فنی و امکانات در سطح مناسبی قرار دارد.

معرفی پیکاپ زامیاد زاگرس

بخش طراحی

پیکاب زامیاد زاگرس 3

زاگرس که در واقع نسخه ایرانیزه شده فودای F22 محسوب می‌شود روی پلتفرم مشترک پیکاپ کلوت مکث موتور (دایون V5) توسعه پیدا کرده و به همین دلیل این دو خودرو از لحاظ طراحی ظاهری در یک سطح قرار دارند.

امکانات رفاهی و ایمنی

پیکاب زامیاد زاگرس 4

این پیکاپ جدید از امکانات متعددی چون قفل دیفرانسیل الکترونیکی، آینه‌های تنظیم شونده برقی، سیستم تهویه مطبوع دیجیتالی، دوربین عقب، سیستم چند رسانه‌ای با نمایشگر لمسی و همچنین روکش چرمی صندلی‌ها بهره می‌برد.

مشخصات فنی

پیکاب زامیاد زاگرس 2

زاگرس به یک موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر با کد ۴G69‌ میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک یگربکس ۵ سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها را برعهده دارد.

رقبا و قیمت پیکاپ زامیاد زاگرس

از رقبای سرسخت محصول جدید زامیاد می‌توان به کلوت مکث موتور، آمیکو آسنا و کی ام سی تی ۸ کرمان موتور اشاره کرد. هنوز قیمت رسمی این خودرو اعلام نشده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است این خودرو با قیمت حدود ۹۰۰ میلیون تومان روانه بازار ایران خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار