چاپ کد خبر: 42139
16 دی 1399

چند روش‌ ساده برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

انتشار تصاویر در اینستاگرام

به گزارش اول فارس ، دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام روی موبایل کاریه که همه ما ممکنه بهش نیاز پیدا کنیم. در اینجا یک دو ترفند بسیار ساده و سریع برای دانلود یا همون ذخیره فیلم و عکس از اینستاگرام به شما آموزش می‌دیم. در اکثر روش‌هایی که جا‌های دیگر آموزش داده شده، یا شما باید یک اپلیکیشن روی گوشی‌تان نصب کنید و یا روش سخت و فنی است.
 
روش ذخیره فیلم و عکس اینستاگرام به کمک تلگرام:
 
روش به این صورت بود:

– اینستاگرام را باز کنید و عکس یا فیلمی که می‌خواهید ذخیره کنید را بیاورید. آیکون منو (سه نقطه) در گوشه بالا-راست عکس را بزنید و از منوی باز شده، Copy Link (یا Copy share url در نسخه‌های قدیمی) را انتخاب کنید. آدرس اینترنتی این فیلم یا عکس در کلیپ‌بورد گوشی شما ذخیره خواهد شد.

-تلگرام را باز کنید و به گفتگوی با خودتان (پیام‌های ذخیره شده) یا با یکی از دوستان مورد اعتمادتان وارد شوید. انگشت خود را در قسمت تایپ رو روی خط چشمک زن نگه دارید تا گزینه paste ظاهر شود و آدرسی که کپی کرده بودید را paste و ارسال کنید. فیلم یا عکس اینستاگرامی و شرح آن در زیر آدرسی که ارسال کرده اید، نمایش داده خواهد شد.

نکته: شما می‌توانید به جای انجام مرحله دوم، در مرحله اول به جای Copy Link، گزینه Share to را انتخاب کنید و آن عکس را مستقیما در قسمت saved messages تلگرام، با خود به اشتراک بگذارید.

-در صورتی که تلگرام در حالت دانلود خودکار قرار ندارد، آیکون فلش به سمت پایین روی عکس یا فیلم، را بزنید و صبر کنید تا دانلود آن به اتمام برسد.

-اگر عکسی لینکی که از اینستاگرام کپی کرده اید، حاوی یک آلبوم با چند عکس و فیلم باشد، به صورت پیش فرض شما تنها عکس یا فیلم اول را در تلگرام خواهید دید. اما با ضربه زدن بر روی آن و مشاهده نسخه بزرگتر، به تمامی عکس و فیلم‌های آن پست دسترسی خواهید داشت.

-پس از تمام شدن دانلود، یه آیکون منو (سه نقطه) در گوشه‌ی بالا-راست عکس یا فیلم ظاهر خواهد شد. آن را بزنید تا منوی مربوط باز شود؛ و از منو Save to gallery را انتخاب کنید.
 
-به گالری گوشی خود بروید. عکس یا فیلمی که می‌خواستید ذخیره کنید را در آنجا درون فولدر Telegram خواهید یافت.

به‌روزرسانی مهم: روش فوق برای ذخیره فیلم و عکس اینستاگرام به کمک تلگرام به تاز‌گی از کار افتاده و دیگر قابل انجام نیست. با کپی کردن لینک به تلگرام، فقط لینک آن نمایش داده می‌شود.

نکته مهم: ذخیره فیلم و عکس اینستاگرام به کمک تلگرام به تاز‌گی از کار افتاده است و دیگر قابل انجام نیست. با کپی کردن لینک به تلگرام، فقط لینک آن نمایش داده می‌شود.
دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به کمک مرورگر گوشی
 
در روش بعدی ما از مرورگر تلفن همراه و یک سرویس تحت وب استفاده می‌کنیم.

-اینستاگرام را باز کنید و عکس یا فیلمی که می‌خواهید ذخیره کنید را بیاورید. آیکون منو (سه نقطه) در گوشه بالا-راست عکس را بزنید و از منوی باز شده، Copy Link (یا Copy share url در نسخه‌های قدیمی) را انتخاب کنید. آدرس اینترنتی این فیلم یا عکس در کلیپ‌بورد گوشی شما ذخیره خواهد شد.

-یک تب جدید باز کنید و به آدرس سایت دانلودگرام بروید (downloadgram.com). لینکی را که از اینستاگرام کپی کرده بودید را، در فیلد بالای این صفحه paste کنید و دکمه download را بزنید. بعد از چند لحظه، دکمه دیگری در زیر آن نمایش داده خواهد شد (Download Image یا Download Video). با کلیک بر روی دکمه دوم، مرورگر شما اخطار بستن pop-up را به شما نشان خواهد داد که باید روی always show کلیک کنید. به این ترتیب، عکس یا ویدئویی که لینک آن را کپی کرده بودید، دانلود خواهد شد.
 
مزایا و معایب روش فوق برای دانلود فیلم و ویدئو از اینستاگرام
 
مزیت این روش این است که نیاز به نصب هیچ اپلیکیشنی ندارد و هم روی موبایل و هم روی دسکتاپ قابل انجام است؛ و با کمک آن می‌توان هم عکس، هم ویدئو و هم IGTV را ذخیره کرد. اما نقص بزرگ این روش این است که در عکس‌ها و ویدئو‌های چنداسلایدی، فقط اسلاید اول را دانلود می‌کند.
 
ذخیره عکس و ویدئو اینستاگرام از حساب‌های خصوصی (پرایوت)
 
روش بالا فقط برای پست‌هایی قابل استفاده است که پروفایل کسی که آن‌ها را منتشر کرده، عمومی (پابلیک) باشد. به این معنی که اگر پروفایل کسی خصوصی (Private) باشد، نمی‌توانید با این روش عکس یا فیلم‌هایی را که منتشر کرده دانلود کنید.

عمده اپلیکیشن‌هایی هم که برای دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام موجود هستند، همین محدودیت را دارند. البته برخی اپلیکیشن‌ها امکان دانلود ویدئو و عکس از اکانت‌های پرایوت اینستاگرام را دارند، که لازمه استفاده از آن‌ها این است که نام کاربری و پسورد اینستاگرام خود را در اختیار اپلیکیشن قرار دهید. بنابراین، استفاده از این اپ‌ها از نظر امنیتی چندان قابل توصیه نیست.

ما اینجا روشی به شما معرفی می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید عکس‌ها و ویدئو‌های اینستاگرام را از حساب‌های خصوصی نیز دانلود کنید. این کار به صورت تحت وب و به کمک مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس و فقط روی کامپیوتر یا لپتاپ قابل انجام است:

-در مرورگر رایانه شخصی یا لپتاپ خود، مثلا کروم، به آدرس instagram.com بروید و با استفاده از نام کاربری و پسوردتان، به حساب اینستاگرام خود وارد شوید.

-با استفاده از جستجوی اینستاگرام، به پروفایل پرایوت مورد نظرتان بروید و عکس یا ویدئوی مورد نظرتان را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید تا بزرگنمایی شود. روی آیکون سه نقطه مربوط به پست مورد نظر بزنید و Go to Post را انتخاب کنید.
 
-آن پست در صفحه مجزا نمایش داده می‌شود. حال دکمه Ctrl + U را بزنید تا کد Html صفحه نمایش داده شود. همه کد‌های این صفحه را به کمک Ctrl +A انتخاب و به کمک Ctrl + C کپی کنید.

-یک تب جدید در مرورگرتان باز کنید و به این آدرس بروید (https://aloinstagram.com/private-downloader/private.php).

-در سایتی که باز کردید، سه فیلد وجود دارد. کل کدی که در مرحله ۲ کپی کردید را در فیلد سوم (که از همه بزرگتر است) Paste کنید؛ و دکمه Download زیر آن را بزنید.

-تمامی عکس‌ها و ویدئو‌های آن پست در زیر فیلد مربوطه نمایش داده خواهد شد که هر کدام هم دکمه دانلود جداگانه دارند و هر کدام را بخواهید می‌توانید دانلود کنید.
 
مزایا و معایب این روش برای دانلود فیلم و ویدئو از اینستاگرام
 
این روش روی اکانت‌های خصوصی هم به خوبی کار می‌کند و روی پست‌های چند اسلایدی هم به خوبی جواب می‌دهد. اما نقص آن این است که روی موبایل قابل انجام نیست.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

Meghan چهارشنبه , ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

نقد های بیشتری بزارین

آخرین اخبار