چاپ کد خبر: 103474
15 بهمن 1401

چند روش پیشنهادی پلیس آگاهی فارس برای پیشگیری از سرقت مغازه‌ها

رئیس پلیس آگاهی استان هشدارهای پلیسی پیشگیری از سرقت مغازه را به شهروندان ارائه داد .

سرهنگ کاووس حبیبی

به گزارش اول فارس ، سرهنگ کاووس حبیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: استفاده از دوربینها و سیستمهای هشدار دهنده و نصب آن بر روی گوشیهای همراه، از جمله راهکارهای خوبی برای جلوگیری از سرقت اماکن و مغازه‌ها است.

حتی‌الامکان درهای ورودی مغازه را از نوع کرکره‌ای مشبک انتخاب و شبها نیز چراغی کم مصرف در آن روشن کنید و در صورت امکان، از درهای الکتریکی و ضدسرقت استفاده کنید‏.

وی گفت: راه‌های کانال کولر پشت‌بام را هر چند کوچک باشد، با جوش دادن چند میله آهنی محفوظ کنید و کاسبهایی که از درِ آهنی و شیشه‌ای به طور همزمان استفاده می‌کنند، برای بالابردن ضریب اطمینان هر دو را قفل کنند.

سرهنگ کاووس حبیبی ادامه داد: حتی‌الامکان از قفلهای سوئیچی و کتابی استفاده کنید؛ زیرا قفلهای معمولی به سهولت با قیچی بریده می‌شود و چنانچه به مناسبتهایی مغازه تعطیل است، حتماً سعی شود به مغازه سرکشی وقفلها را بازدید کنید. اگر در مجاورت یا پشت مغازه شما ملک مخروبه‌ای وجود دارد، دیوارهای مغازه را با آهن و بتون محکم و غیر قابل نفوذ کنید.

یادآوری می‌شود پول نقد بیش از حد معمول را در مغازه نگهداری نکنید و آن را به سرعت به بانک بسپارید.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد : افرادی را به عنوان کارگر، شاگرد و نگهبان انتخاب کنید که مورد شناسایی و تأیید بوده و برای اطمینان بیشتر، چند تن از اقوام آنان را نیز شناسایی کنید و به کارگران و خدمه خود اجازه ندهید که دیگران را به عنوان دوست وهمشهری به محل کار بیاورند .

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

تمامش اشتباه. قفل ضد… روی درب، حفاظ یا کرکره نصب کنید که اصلا دیگه نگرانی از ورود سارقین را تبدیل به افسانه کنید.

آخرین اخبار