چاپ کد خبر: 66441
14 شهریور 1400

چند مدل تلفن همراه که مالک آنها دیگر واتساپ را نمی بیند

واتساپ 9

شرکت واتساپ به تازگی لیستی از چند مدل تلفن همراه منتشر و اعلام کرد از اول نوامبر دیگر از این تلفن ها پشتیبانی نخواهد کرد.
به گزارش اول فارس، به نقل از skynewsarabia، پیامرسان محبوب واتساپ از اول نوامبر، پشتیبانی از مدل‌های قدیمی گوشی‌های اندروید و ios را متوقف می‌کند. براساس گزارش‎ روزنامه انگلیسی سان، این پیامرسان از تاریخ مذکور با گوشی‌های هوشمند “Galaxy S3 mini”، “Trend II”، “Trend Lite”، “Core” و “Ace 2″سامسونگ، Optimus F7، F5، L3 II dual، F7 II و F5 II ال جی، SE، ۶s و ۶s Plus آیفون سازگار نخواهد بود. همچنین این پیامرسان بر روی گوشی‌های سونی اکسپریا و Huawei Ascend Mate و Ascend D2 نیز کار نمی‌کند.

واتساپ اخیرا قابلیتی را به پیامرسان خود اضافه کرده که به افرادی که زود به زود  تلفن خود را تغییر می‌دهند کمک می‌کند. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند در هنگام تعویض گوشی هوشمند خود محتواها مثل عکس، ویدئو ، پیام‌های صوتی و مکالمات را از اندروید به ios و بلعکس منتقل کنند.

آیا قابلیت انتقال چت برای همه مدل‌های اندروید خواهد بود؟

براساس گزارش‌ها، تمام کاربران اندروید و ios می‌توانند از قابلیت انتقال چت واتساپ استفاده کنند. همچنین  واتساپ قرار است یک کمپین جهانی برای تکذیب اخبار نقض حریم خصوصی کاربران خود راه اندازی می‌کند.

معمولاً، کاربران پشتیبان گیری از داده‌ها را در برنامه “iCloud” برای سیستم “iOS” ذخیره می‌کنند، در حالی که کاربران تلفن‌های Samsung،  پشتیبان را در برنامه Google Drive دستگاه اندرویدی ذخیره می‌کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار