چاپ کد خبر: 59150
8 تیر 1400

چه کسی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون از حساب مرد شیرازی کش رفت؟

برداشت غیر مجاز از حساب

به گزارش اول فارس، سرهنگ حشمت سلیمانی؛ رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول شکایت مردی ۴۵ ساله مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرارگرفت.

این مقام سایبری افزود: در بررسی‌های اولیه انجام شده بر روی پرونده، مشخص شد که عامل برداشت غیرمجاز، به اصل کارت بانکی شاکی دسترسی داشته است و به صورت اینترنتی در طول شش ماه خریده‌هایی را انجام داده است.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، متهم که خانمی ۲۵ ساله بود مورد شناسایی قرار گرفت و با کسب مجوز قضایی به اداره پلیس فتا احضار شد. 

این مقام انتظامی افزود: متهم در اعترافاتش بیان داشت که شش ماه پیش بعنوان نیروی کار وارد منزل شاکی شده و با ترفندی اقدام به  برداشت‌های غیر مجاز از حساب بانکی وی نموده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس ضمن توصیه به شهروندان در خصوص حفظ اطلاعات شخصی و مالی خود، بیان داشت:  شهروندان از اعتماد بی جا به افراد غیر بپرهیزند و  اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار