چاپ کد خبر: 68173
31 شهریور 1400

چگونه از بانک توسعه تعاون وام ۳ میلیارد تومانی بگیریم؟

 افراد حقیقی یا حقوقی و کلیه شرکتهای تعاونی که دنبال خرید یا جایگزین کردن اقلام و کالاهای سرمایه‌ای در بخش تولید یا خدمات هستند می‌توانند از این طرح جهت دریافت وام تا سقف ۳ میلیارد تومان استفاده کنند.

طرح حاتم بانک توسعه تعاون

به گزارش اول فارس طرح حاتم تسهیلاتی است که به کلیه شرکت ها و اتحادیه های تعاونی پرداخت می شود. در این طرح، تسهیلاتی به منظور خرید، جایگزینی اقلام و کالاهای سرمایه ای، ماشین آلات و ادوات مورد نیاز پرداخت می شود که این تسهیلات تا سقف ۳۰ میلیارد ریال  با سود ۱۸ پرداخت شده و حداکثر ۷۰ درصد بهای تمام شده است.

باز پرداخت این وام ۴۸ ماهه بوده و یکی دیگر از ویژگی های این طرح فاصله اقساط است که می تواند تا سه ماه افزایش پیدا کند.به این معنی که مشتری می تواند اقساط این وام را هر ۳ ماه یکبار پرداخت کند.

طرح حاتم بانک توسعه تعاون 1

هر قسط وام ۳ میلیارد تومانی طرح حاتم در صورت بازپرداخت ۴۸ ماهه مبلغ ۸۸,۱۲۴,۹۹۹ تومان و کل سود وام مبلغ ۱,۲۲۹,۹۹۹,۹۴۴ تومان است.

شرایط دریافت تسهیلات حاتم توسعه تعاون

این وام  بانک توسعه تعاون مخصوص شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه تعاونی،‌ خدمات و تولید است و این افراد با داشتن جواز کسب و در صورتی‌که قسط یا بدهی معوق به بانک نداشته‌ باشند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

از شرایط عمومی دریافت وام هم مانند تمامی وام ها نداشتن چک برگشتی و تسهیلات معوق در شبکه بانکی است.

وثیقه لازم جهت دریافت این وام سند ملکی است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار