چاپ کد خبر: 101905
24 دی 1401

چگونه با هودی تیپ شیک ، متفاوت و جذاب بزنیم ؟

هودی

استایل و مد آقایان: هودی ساده ممکن است شیک ترین مورد در کمد لباس شما نباشد، اما یکی از راحت  ترین و کاربردی ترین  هاست. به همین دلیل، این لباس گرم و گشاد یکی از اصلی ‌ترین لباس ‌های مردانه امروزی است که هر آقایی باید حداقل یکی از آن ها در کمد لباس هایش داشته باشد.

شما در حالی که می‌ توانید هودی را در خانه استفاده کنید، می ‌توانید همزمان از آن در استایل های کژوال و به عنوان لباس راحتی بیرون خانه استفاده کنید. بنابراین از این پس، قبل از اینکه بخواهید با یک لباس نیمه رسمی به یک خرید یا مهمانی دوستانه بروید بهتر این مطلب  را مطالعه کنید.

در این مطلب اول فارس به شما نشان می دهیم که چگونه هودی را به روشی درست بپوشید تا ظاهری شیک و راحت داشته باشید.

هودی چیست؟

هودی نوعی گرمکن، جامپر یا ژاکت است که دارای کلاه است. این لباس معمولاً مخصوص مکان های غیررسمی یا ورزشی است، که در آن افراد با شلوارهای عرق گیر و راحتی شرکت می کنند. از آنجایی که هودی‌ها گشاد هستند و از پنبه ساخته می‌شوند، دنج و بدون محدودیت هستند. علاوه بر این، از هودی می توان برای گرم نگه داشتن سر در هوای سرد زمستان و یا محافظت از باران استفاده کرد. بسیاری از هودی ها همچنین دارای یک جیب یا جیب بزرگ در جلو هستند که افراد می تواند از آن برای حمل اشیاء یا مکانی برای قرار دادن دستان خود استفاده کند. لباس های مختلفی را با هودی می توان ست کرد در ادامه به معرفی چند استایل همراه با هودی می پردازیم.

ژاکت بامبر همراه با هودی

ژاکت بامبر همراه با هودی

برای داشتن یک استایل امروزی می توانید هودی را با یک ژاکت بامبر ست کنید. در حالی که این ست به اندازه سایر استایل ها با هودی کلاسیک نیست، اما به لطف محبوبیت فعلی ژاکت بامبر و طراحی اولیه هودی، این ترکیب بسیار اسپرت است. برای زیباتر کردن ظاهر این ترکیب، سعی کنید یک هودی زیپ دار در رنگ های کلاسیک مانند خاکستری، مشکی یا سرمه  ای انتخاب کنید و سپس آن را با نوع ژاکت بامبر مورد علاقه تان ست کنید. برای تکمیل این استایل غیررسمی، کافی است یک شلوار جین مشکی یا آبی تیره و یک جفت کفش ورزشی شیک به آن اضافه کنید و در نتیجه یک استایل مدرن و خیابانی همراه با رگه هایی از ورزش خواهید داشت.

کت با هودی

کت با هودی

وقتی نوبت به گرم ماندن و در عین حال شیک بودن می رسد، کت همیشه یک انتخاب عالی است. کت لباسی است که اکثرا آقایان آن را در کمد خود دارند و از این نظر نیازی به خرید جدید نیست. در حالی که بسیاری از آقایان می دانند که چگونه کت خود را برای  مناسبت ها و مراسم رسمی ست کنند، بسیاری از آنها نمی دانند که چگونه آن را برای ظاهرهای غیررسمی و کژوال استایل کنند. تنها چیزی که نیاز دارید یک هودی است که به شل کردن آن کمک کند. سعی کنید یک هودی سفید زیر یک کت مشکی یا قهوه‌ای را در یکشنبه سرد بعدی خود برای ظاهری معمولی و خنک انتخاب کنید. فقط به یاد داشته باشید که لباس را با سایر قطعات آرام مانند شلوارهای گشاد و کفش های کتانی تکمیل کنید.

ژاکت پارکا با هودی

ژاکت پارکا با هودی

با ست کردن هودی با ژاکت پارکا، در زمستان امسال از خودتان در برابر باد، باران و سرما می توانید محافظت کنید. این ترکیب نه تنها گرم و کاربردی است، بلکه می تواند شیک و مدرن به نظر برسد. به یاد داشته باشید که یکی از اصل  های مهم هر استایل تمیز و آراسته بودن است. برای داشتن حال و هوای ساده، یک هودی مشکی را با یک پارکی مشکی ست کنید. همچنین می توانید  استایلتان را با شلوارهای بند کشی کامل کنید یا شلوارهای کش پهن را انتخاب کنید تا ظاهری غیررسمی و هوشمندانه داشته باشید.

کت جین با هودی

کت جین با هودی

ست کردن یک هودی با یک کت جین راهی عالی برای دستیابی به ظاهری معمولی و جذاب است. اگرچه می‌توانید کت های جین مختلفی را انتخاب کنید اما معمولا در این زمینه جین آبی گزینه بسیار مناسبی است و  می‌تواند برای طیف وسیعی از استایل ها مناسب باشد. سعی کنید ژاکت را با یک سویشرت سرپوش سفید یا خاکستری ترکیب کنید تا ظاهری شیک و غیر رسمی داشته باشید. سپس، لباس خود را با شلوار جین تنگ و چند کفش ورزشی تکمیل کنید.

کت چرم با هودی

کت چرم با هودی

یکی از بهترین راه‌ها برای گرم نگه شدن در زمستان این است که هودی را زیر کت چرمی بپوشید. این ترکیب علاوه بر داشتن گرمای فراوان، شیک و براق به نظر می رسد. برای اینکه ظاهری محکم و مردانه داشته  باشید بهتر است یک کت مشکی چرم انتخاب کنید و آن را با یک هودی زیپ دار مشکی ست کنید. سپس، شلوار جین مشکی به آن انتخاب کنید. اگر با پوشیدن شلوار جین مشکی می ترسید که لباس هایتان خیلی تیره به نظر برسد، سعی کنید آن را با پوشیدن یک تی شرت خاکستری روشن طرحدار زیر کت چرم خنثی کنید.

ژاکت پشمی با هودی

ژاکت پشمی با هودی

برای داشتن ظاهری گرم و زمستانی، می توانید یک هودی را با یک ژاکت پشمی ترکیب کنید. از آنجایی که کت و هودی هر دو از نظر ظاهری ضخیم و سنگین هستند، بهتر است از رنگ مشکی دوری کنید و از رنگ های روشن تر و پاییزی تر استفاده کنید. یک کت چرمی یا جین قهوه ای می تواند انتخابی مناسب باشد و کمی گرما به لباس شما ببخشد. در مورد هودی، معمولا خرید یک  سویشرت خاکستری می تواند گزینه ای مقرون به صرفه و همه کاره باشد. ژاکت و هودی تان را با شلوارهایی که از لحاظ بافت لباس جنسی سبک تر دارند انتخاب کنید تا استایلی متعادل داشته باشید.

سوالات متداول در باره پوشیدن هودی

چگونه باید هودی بپوشیم؟
هودی ها یک آیتم بسیار کاربردی هستند که برای گرم نگه داشتن شما طراحی شده اند. اگر می‌خواهید کمی مد به لباس هایتان و استایلتان اضافه کنید، می توانید هودی خود را با یک شلوار بلند کش دار و یک تی شرت بپوشید، سپس روی آن یک کت شیک‌تر مانند ژاکت چرمی یا جین، بومبر یا پالتو بپوشید.

هودی ها باید تنگ باشند یا گشاد؟
هودی ها می توانند تنگ یا گشاد باشند و هیچ قانون مشخصی برای پوشیدن آن ها وجود ندارد. به طور کلی، اگر یک پیراهن کش دار باشد،به راحتی می توانید آن را بپوشید. از سوی دیگر، سبک های زیپ آپ برای برشی که بیشتر به بدن شما می آید، عالی هستند. انتخاب شما به ترجیح و سبک شما بستگی دارد و یک هودی تنگ‌تر می‌تواند برای لایه‌بندی زیر یک ژاکت متفاوت بهتر باشد، بنابراین مدل خاصی برای هودی ها وجود ندارد و نکته ای که باید بدانید این است که هودی های گشادتر راحت‌تر هستند.

اشاره 1

فال حافظ امروز ۲۷ دی با تفسیر دقیق و زیبا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار