چاپ کد خبر: 86238
21 خرداد 1401

واکنش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به حذف کارت‌ سوخت جایگاه داران

حذف کارت‌های سوخت جایگاه داران صحت ندارد و سوخت گیری مانند سابق در استان فارس در جریان است.

اسدالله طاهری

به گزارش اول فارس، طاهری مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی فارس درباره شایعه حذف کارت سوخت جایگاه داران، گفت: ما جایگاه‌های سوخت را بررسی کردیم، در منطقه فارس چنین اتفاقی نیفتاده و همه چیز طبق روال قبل است.

او افزود: این موضوع که سوخت گیری آزاد با کارت جایگاه داران متوقف شده در استان فارس صحت ندارد.

طاهری گفت: سوخت گیری آزاد با کارت جایگاه داران نه در بنزین و نه در گازوئیل در استان فارس متوقف نشده و مطالب مطرح شده در فضای مجازی یک شایعه است که تکذیب می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان این که هیچ ابلاغیه‌ای درباره حذف کارت سوخت جایگاه داران از چرخه عرضه بنزین نداشته ایم، بر شایعه بودن مطالب مطرح شده در فضای مجازی تأکید کرد.

طاهری همچنین تصریح کرد: قرار نیست از تیرماه، کارت سوخت جایگاه داران برای سوخت‌گیری با نرخ آزاد حذف شود.

او با تاکید بر این که هیچ تصمیمی درباره نرخ بنزین گرفته نشده و اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در این خصوص تکذیب می‌شود، افزود: تغییری در نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نمی‌شود و قیمت بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان ۳۰۰۰ تومان خواهد بود.

مدیرمنطقه فارس با بیان این که هیچ کدام از جایگاه‌ها اجازه تغییر قیمت بنزین را ندارند، گفت: اگر جایگاهی چنین کاری انجام دهد با جدیت برخورد خواهیم کرد، بنابراین مردم نگران تغییر قیمت بنزین نباشند.

طاهری با تاکید بر اینکه سیستم سوخت رسانی مانند روال سابق خواهد بود و هیچ تغییری در برنامه‌ها ایجاد نشده و هرگونه تغییر و تحول و برنامه‌ای برای حذف کارت سوخت جایگاه داران در دستور کار نیست.

مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی فارس با تاکید بر این که سیستم سوخت رسانی مانند روال سابق خواهد بود و هیچ تغییری در برنامه‌ها ایجاد نشده و هرگونه تغییر و تحول از سوی شورای اطلاع رسانی دولت اعلام خواهد شد، اظهارداشت: جایگاه‌ها موظف به سوخت رسانی با قیمت‌های قبلی هستند و اگر موردی مشاهده شد مردم آن را به سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۰

براتون آرزوی ..میکنم

براهویی شنبه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

سلام حذف کارت های سوخت جایگاه منطقی هست چون تمام قاچاق سوخت را جایگاه داران انجام میدهند اگر مسئیولین می‌خواهند جلوی قاچاق سوخت و بگیرند یکی از کارها که مفید واقع خواهد شد بدون شک گرفتن کارت‌های سوخت جایگاه داران هست

سینا شنبه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

یک ساعت میگن خذف نمیشه بعد میگن حذف میشه مسخره کردن خودشون رو

آخرین اخبار