چاپ کد خبر: 93263
7 شهریور 1401

کار زشت مرد شیرازی علیه همسر سابقش در شبکه های اجتماعی

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی مردی میانسال که با ارسال پیام‌های توهین آمیز در شبکه اجتماعی اینستاگرام و واتساپ برای همسر سابق خود ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ امیر حسین سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی مراجعه خانمی ۴۵ ساله و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس؛ مدعی شده بود فردی ناشناس در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب در شبکه اجتماعی اینستاگرام و ارسال پیام‌های توهین آمیز برای اقوام و آشنایان شاکی از طریق شبکه اجتماعی واتساپ قصد بدنام کردن وی را دارند، رسیدگى به این پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس ‌فتا قرار گرفت.

وی گفت: پس ازحضور شاکیه، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم شناسایی و به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر ارتکاب جرم خود شد ؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و مشخص گردید این فرد که همسر سابق شاکیه بود به دلیل کینه و مشکلاتی که قبلا با وی داشته ، اقدام به چنین کاری نموده بود.

سرهنگ سلیمانی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار