چاپ کد خبر: 11136
15 مرداد 1398

کامیون حمل بتن روی منزل مسکونی در شیراز واژگون شد

کامیون حمل بتن روی منزل مسکونی در شیراز واژگون شد

کامیون حامل پمپ بتن بر روی منزل مسکونی در خیابان سرباز شیراز واژگون شد که این حادثه خسارت جانی نداشت.به گزارش اول فارس، علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز صبح امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در این باره گفت: ساعت ۱۷:۵۵ روز دوشنبه تماسی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز ثبت شد که حاکی از خبر واژگونی یک دستگاه کامیون حامل پمپ بتن بر روی منزلی در خیابان سرباز شیراز بود.

به دنبال آن ستاد فرماندهی،ماموران آتش‌نشانی ایستگاه ۵ شیراز را به همراه جرثقیل به محل حادثه در یکی از محلات خیابان سرباز اعزام کرد.

عوامل آتش نشانی پس از حضور در محل متوجه شدند که این کامیون در حال انتقال بتن به ساختمان نیمه کاره بوده که ناگهان راننده کنترل وسیله را از دست داده و بوم انتقال بتن بر نمای ساختمان مسکونی مقابل برخورد کرده و به واژگونی کامیون منجر شده بود.

سخنگوی آتش نشانی شیراز با بیان اینکه تیم عملیاتی در همان لحظات اولیه منزل مسکونی را از سکنه تخلیه کردند، اظهار داشت: شدت حادثه به حدی بود که نمای ساختمان تخریب شد و از این رو آتش نشانان با ایمن سازی کامل محل حادثه و جلوگیری از تردد افراد، با استفاده از جرثقیل خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و محل را برای تردد ایمن کردند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار