چاپ کد خبر: 69819
13 مهر 1400

کدام بانک ها وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت می کنند؟

سقف تسهیلات قرض الحسنه امسال از ۳۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان رسیده اما در بانک های تخصصی قرض الحسنه – مهر ایران و رسالت – با لحاظ کردن شرایطی می توان تا سقف هزار میلیون ریال – ۱۰۰ میلیون تومان – وام قرض الحسنه گرفت.

به گزارش اول فارس، مصوبه بانک مرکزی مبنی بر افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه برای تمام بانک ها لازم الاجراست اما واقعیت این است که به جز دو بانک تخصصی قرض الحسنه کشور – بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت – سایر بانک ها از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خودداری می کنند و مراجعان به بانک ها برای دریافت این تسهیلات تقریبا در تمام موارد با پاسخ هایی از قبیل ؛ منابع لازم برای پرداخت وام قرض الحسنه موجود نیست ، مواجه می شوند.

دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت فقط تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کنند اما دریافت این تسهیلات تابع شرایط خاصی است.

گروه های اصلی هدف این وام 

وام ۱۰۰۰ میلیون ریالی – صد میلیون تومانی – قرض الحسنه که در این دو بانک پرداخت می شود به متقاضیانی تعلق می گیرد که برای اشتغال خانگی یا توسعه کسب وکار خود نیازمند وام باشند و با طی کردن مراحل مربوطه بتوانند کارشناسان بانک را قانع کنند که این تسهیلات را در این راستا به کار خواهند گرفت.

گروه های اصلی هدف موردنظر این تسهیلات، متقاضیانی هستند که به دلیل نداشتن نقدینگی اولیه نمی‌توانند کسب و کار  خود را راه‌اندازی کرده یا توسعه دهند و این تسهیلات می تواند جهت تامین سرمایه اولیه و خرید ابزار و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز راه اندازی شغل به آنها کمک  کند.

سایت بانک اول درباره شرایط پرداخت این وام در بانک قرض الحسنه مهر ایران نوشته است؛ پرداخت تسهیلات امتیازی به افرادی که نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری با اهدافی همچون استفاده از امتیاز قرض‌الحسنه در امور توسعه کسب‌وکار خانگی، ایجاد اشتغال یا کمک به حفظ اشتغال در جهت تأمین مواد اولیه و ادوات کسب‌وکار و تجهیز کارگاه شخصی خود اقدام می‌کنند، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع بانک انجام می‌شود.

این سایت تصریح کرده است که پرداخت این تسهیلات برای معرفی‌شدگان در راستای اشتغال ایثارگران و همچنین خرید انشعابات، توسعه کسب‌وکار خانگی و کارگشایی و امور مربوط به کسب‌وکارهای خرد روستایی نیز تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع بانک قابل پرداخت است اما همان طور که پیشتر ذکر شد این وام منحصر به ایثارگران نیست و به سایر متقاضیان نیز به شرط واجد شرایط بودن و پیگیری و طی کردن مراحل دریافت تسهیلات، پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است مراحل عمومی دریافت وام قرض الحسنه در بانک های تخصصی این حوزه افتتاح حساب ، اعتبارسنجی متقاضی توسط بانک و تادیه تضمین های مورد نظر هر بانک است.

متقاضیان برای کسب اطلاع از جزئیات وام ۱۰۰ میلیونی قرض الحسنه اشتغالزایی بانک مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت به شعب این دو بانک مراجعه کنند و این تسهیلات فقط در شعبی که منابع لازم برای پرداخت این تسهیلات را داشته باشند پرداخت می شود.

وات 1

تلگرام

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حسن یکشنبه , ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۴:۰۸

ضامن چگونه هست

بهنام سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

پدر و پدر جد آدم رو در میا رید تا ی وام بدید برا از خودی‌ها خوبه دوستان آشنایان اقوام

آخرین اخبار