چاپ کد خبر: 92968
3 شهریور 1401

کدام یک از این ۷ نفر شهردار شیراز می شود؟ / اصنافی ۴ شبانه‌روز خانه نرفت

شورای شهر شیراز  به لیست ۷ نفره که بنظر میرسد شهردار جدید شیراز از میان آن انتخاب خواهد شد رسیده است.

شورای شهر شیراز  به لیست 7 نفره که بنظر میرسد شهردار جدید شیراز از میان آن انتخاب خواهد شد

به گزارش اول فارس ، در پی روند “استعفا-استیضاح ” شهردار سابق شیراز که به کنار گذاشته شدن سید احسان اصنافی از شهرداری شیراز منتج شد برخی گزارشات حاکی است که شورای شورا شیراز در حال بررسی نهایی گزینه های مختلف برای اداره امور کلان شهر شیراز است.

بر اساس این گزارش  لیست ۷ نفره شامل اردکانی، محمدرضا اسدی، آرش فرج زاده، محمد فرخ زاده، هاشم جمالی، ناصر شمس، سعید مصفا رسیده است.

روز گذشته ایمانیه استاندار فارس نشست خبری خود با خبرنگاران را در حالی به پایان برد که به اعضای شورای شیراز در نشستی دیگر منتظر او بودند تا رایزنی برای انتخاب شهردار شیراز ادامه دهند.

بنظر می رسد لیست هفت نفره به زودی به ۴ نفر کاهش یافته و شهردار از میان آن انتخاب خواهد شد.

هرچند محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص علت انتصاب اصنافی در استانداری فارس   در این باره اظهارداشت: بنده ممکن است که آقای اصنافی را شهردار موفقی ندانم اما حق ندارم نابودش کنم.

وی گفت: آقای اصنافی در سیل آخر شیراز  ۴ شبانه‌روز خانه نرفت یا در نوروز با دست شکسته پای کار بود، انسانی که چنین جهادی کار می‌کند ممکن است از دیدگاه من شهردار خوبی نباشد و شهردار بهتر از آن بشناسم بنابراین با عزت و احترام از آن سمت برکنار می‌شود تا یک شهردار بهتر انتخاب شود.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه بنا نیست افراد را نابود کنیم افزود: امروز عصر نیز با شورای شهر جلسه‌ای داریم تا شهردار بهتری برای شیراز انتخاب شود که موفق‌تر از اصنافی باشد.

ایمانیه درباره اینکه شهردار سابق شیراز به عنوان مدیرکل امور شهری منصوب شده است نیز تصریح کرد: این انتصاب بر این اساس است که باتوجه به تجربه‌ای که آقای اصنافی داشت بهتر می‌تواند به شهرهای فارس که کوچکتر از شیراز است کمک کند.

وی تاکید کرد: حرمت افراد باید حفظ شود و نباید در عزل و نصب‌ها به افراد بی‌حرمتی شود.گروه واتساپ اول فارس

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب برای ما بنویسید

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امیر پنجشنبه , ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

درود برای
شورای شهر شیراز برای خروج جناب اسدی از گردونه شورا در تلاشند چون جناب اصنافی ایشان را خارج کنند و انتخاب اسدی به عنوان شهردار محتملتر است
واما جناب استاندار عزیز و بزرگوار حضرت استاد ایمانیه کاش این منش و خوی خود را در تکریم مسوولین به فرمانداران نیز گوشزد میکردید خصوصا فرماندار مکرم ب…نات حفظ حرمت و شخصیت مدیران را داشته باشند حداقل جواب سلام بدهد

مرادی پنجشنبه , ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۰۶

دکتر اردکانی شایسته ترین است

آخرین اخبار