چاپ کد خبر: 27822
24 اردیبهشت 1399

کرونا در لارستان همچنان در حال اوج گیری است

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از شناسایی ۲۹ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

کرونا 2

به گزارش اول فارس ، به نقل از  دکتر وحید یگانه با اعلام نتیجه مثبت آزمایش کرونا ۲۹ نفر جدید در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد و اظهار داشت: مجموع مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون در شهرستانهای لارستان، خنج و اوز به ۱۹۵ مورد رسیده است.

وی با اذعان به اینکه بیماران جدید شناسایی شده در شبانه روز گذشته از شهرستانهای لارستان و اوز هستند، افزود: از این تعداد ۱۶ مورد مربوط به شهرستان لارستان است که ۱۰ نفر آنها از اتباع خارجی هستند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ۱۳ مورد باقی مانده نیز از اهالی شهرستان اوز هستند، تصریح کرد: یکی از این موارد در شهرستان اوز، از اتباع بیگانه بوده و ۱۲ مورد دیگر از اهالی روستای “کهنه” هستند که همگی بومی و از افراد در تماس با مسافران ورودی از کشوز کویت بوده اند.

این مسوول با اشاره به اینکه دلیل ابتلای تبعه خارجی مقیم اوز به ویروس کرونا ارتباط با موارد مثبت قبلی بوده است، ادامه داد: ۱۰ نفر دیگر از مبتلایان لارستان مربوط به اتباع خارجه از شهر لطیفی است که در تماس با موارد مثبت شهرستان خنج بوده اند.

یگانه با بیان اینکه روستای “کورده” از مبتلایان ۲۴ ساعت گذشته را سه نفر به خود اختصاص داده است، یادآور شد: از این بیماران دو نفر از مسافران کویت بوده و یک نفر نیز در تماس با آنها به کرونا مبتلا شده است.

یگانه با بیان اینکه با نگاهی به آمار روزهای اخیر می توان بهتر به اهمیت رعایت فاصله گذاری ایمن خصوصا با موارد مسافر یا در تماس با مسافر پی برد، تاکید کرد: از مردم می خواهم بطور جدی بهداشت فردی را رعایت کنند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان در پایان اضافه کرد: این باور که با گرم شدن هوا اوضاع بهتر می شود یک تصور غلط است و همه مردم باید همچون روزهای ابتدایی این بیماری، تمام موارد بهداشتی را بطور کامل رعایت کنند.

گفتنی است مسافران کویت با پرواز کویت به اصفهان وارد ایران شده و به لار آمده اند.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار