چاپ کد خبر: 68707
3 مهر 1400

کرونا همچنان در استان فارس آدم می کشد/۴ مهر در شیراز کجا واکسن بزنیم؟

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اشاره به انجام بیش از یک میلیون و ۵۱۶ هزار تست تشخیص مولکولی و سریع در آزمایشگاه های فارس، تازه ترین آمارهای کروناویروس در استان از ابتدای شیوع تاکنون را اعلام کرد.

مرگ بر اثر کرونا 9 e1629260190620

به گزارش اول فارس از شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» با حضور در استودیو سلامت فارس و اعلام آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس در استان فارس گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۴۴۱ هزار و ۱۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در استان فارس شناسایی شده است.


معاون بهداشت دانشگاه در ادامه با اعلام جان باختن ۱۳ هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را ۶ هزار و ۶۰۱ نفر اعلام کرد.

دکتر همتی با بیان اینکه ۲۶۲ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های استان بستری شده اند، افزود: هم اکنون دو هزار و ۴۰۴ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های فارس بستری هستند که از این تعداد، ۲۶۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تاکنون دو میلیون و ۱۷۲ هزار و ۶۶۱ دوز اول واکسن کرونا معادل ۷۱ درصد جمعیت هدف و ۸۶۳ هزار و ۲۹۳ دوز دوم واکسن کرونا معادل ۲۸ درصد جمعیت هدف، به جمعیت هدف در فارس تزریق شده است و تاکنون تزریق واکسن کرونا در فارس به سه میلیون و ۳۵ هزار و ۹۵۴ دوز رسیده است.

او با اعلام این مطلب که تمام سالن های واکسیناسیون بر اساس برنامه ای که از سوی روابط عمومی دانشگاه اعلام می شود، فعالیت دارند و واکسن نیز به اندازه کافی وجود دارد، از تمام افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن اقدام نکرده اند، خواست هرچه زودتر برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون تعیین شده در استان  فارس مراجعه کنند.

نام، نشانی و ساعات فعالیت و نوع واکسن مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز ۴ مهر ۱۴۰۰

به گزارش اول فارس از شیراز، بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کروناویروس در دانشگاه، نام، نشانی و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز، روز شنبه، سوم مهر سال ۱۴۰۰ بر اساس شرایط زیر است.

مراکز تزریق واکسن شیراز 1 خبر تازه

مراکز تزریق واکسن شیراز 2 خبر تازه

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار