چاپ کد خبر: 46141
5 اسفند 1399

کشتار بیرحمانه ۷۰۰ قمری در دشت آزادگان

2553080 538

دو متخلف سم ریزی غیر مجاز در مزارع شهرستان دشت آزادگان دستگیر شدند.

به گزارش اول فارس ، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دشت آزادگان گفت: طی گزارش واصله مبنی بر سم ریزی در مزارع این شهرستان، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.دستگیری دو متخلف محیط زیست در دشت آزادگان

سید مهدی نژاد حسینی افزود: محیط بانان ضمن حضور در محل اعلام گزارش، مشاهده کردند که متخلفان زمینی به مساحت حدود سه هکتار را آغشته به گندم سمی کرده اند.

وی ادامه داد: محیط بانان توانستند در این رابطه دو متخلف را شناسایی که یکی از این افراد متواری و نفر دیگر را دستگیر کنند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دشت آزادگان با اشاره به اینکه از این افراد متخلف تعداد۷۳۲ قطعه پرنده از نوع قمری معمولی و یاکریم و یک دستگاه موتورسیکلت و یک عدد گوشی تلفن کشف و ضبط شد.

برابر با مصوبه ۴۴۳ شورای عالی حفاظت از محیط زیست بهای ضرر و زیان وارده بر محیط زیست به ازای هر قطعه پرنده ۴۰۰ هزار ریال تعیین گردیده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد کریمی سه شنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۴

این عمل بسیار ناجوانمردانه با اعدام این دوتفر هم قابل جبران نیست نمی دانم چگونه نام انسان را براین گونه افراد میتوان گذاشت اشرف مخلوقات به اشتباه نصیب انسانها شده است زیرا بعضی وقتها باشنیدن اینگونه اخبار گرگ هم در برابر اینهاکم می آورد این میزان جریمه دریرابر این جنایت بزرگ هیچ است خدایاچرا فقط باید اخبار ناخوشایند را بشنویم؟؟؟

آخرین اخبار