چاپ کد خبر: 88193
8 تیر 1401

کشته شدن کودک ۴ ساله توسط سگ‌های ولگرد در قم

کودک چهارساله قمی بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در دامشهر به بیمارستان شهدا منتقل شد و متاسفانه با وجود تلاش پزشکان و پرستاران، به دلیل جراحات بیش از حد جان خود را از دست داد.

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جلالی رئیس بیمارستان شهدا قم گفت: روز گذشته ساعت ۱۳ اورژانس ۱۱۵ ، یک کودک بدحال که دچار حمله سگ ها در منطقه دامشهر قم شده بود را به این بیمارستان آورد.

وی ادامه داد: به محض ورود کودک، سریعا اقدامات اولیه انجام و این کودک در حال احیا و سی پی آر بود که عملیات اینتوبه گذاری برای کودک نیز انجام شد.

رئیس بیمارستان شهدا قم با بیان اینکه کودک به سرعت به اتاق عمل منتقل شد گفت: جراحان و متخصصان اقدامات لازم را برای کودک در اتاق عمل انجام داده و اقدامات لازم به منظور تراکوستومی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شدت جراحات و جای دندان های سگ بر روی گردن و همچنین سر کودک کاملا مشهود بود به گونه ای که بخشی از قسمت های تنفسی کودک پاره شده بود.

جلالی تصریح کرد: اقدامات درمانی و مراقبتی برای این کودک تا ساعت ۲۳ شب ادامه یافت، اما به دلیل جراحات وارد شده بیش از اندازه، کودک متاسفانه جان خود را از دست داد.

 


این مطلب را حتما بخوانید:

فال حافظ روزانه ۹ تیر ۱۴۰۱ با تفسیر دقیق


برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بنده خدا چهارشنبه , ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

میبایست علاوه بر جریمه سنگین ، دیه افرادی که براثر آسیب سگهای ولگرد خسارت می‌بینند را از کسانی که به سگ های ولگرد غذا میدهند و باعث ازدیاد آنها و تغییر اکوسیستم طبیعی میشوند گرفته شود.

آخرین اخبار