کشف تخلف در تزریق واکسن کرونا در دانشکده علوم پزشکی لارستان

واکسن 8

به گزارش اول فارس،  ۲ تن از کارکنان و نیروهای دانشکده علوم پزشکی لارستان که گفته شده اقدام به تزریق واکسن خارج از گروه های هدف در سالن تجمیعی شهید باقریه این شهرستان کرده بودند از سوی کمیته انضباطی شناسایی و یکی از آنها به اخراج و فرد دیگری نیز به تبعید محکوم شدند.

آتش پنجه مدیر حراست دانشکده علوم پزشکی لارستان روز شنبه با تایید این خبر گفت: مبنای تزریق واکسن، سند ملی واکسیناسیون و گروه‌های هدف تعریف شده در آن است و هرگونه تخلف از سند پیگرد قانونی دارد.

وی تصریح کرد: این تخلف توسط بازرسان حاضر در مرکز شناسایی و گزارش آن به مراجع تخلفات اداری ارسال شد که در نهایت طبق احکام صادره از سوی کمیته انضباطی دانشکده علوم پزشکی لارستان، متخلف اصلی محکوم به اخراج از کار و شخص دیگر که به نوعی معاونت در این تخلف داشت، از محل کار فعلی خود جابه جا شده است.

او افزود: در شرایط حساس کنونی کوچکترین تخلف از سوی هر کارمند و متولیان امر در بخش هیا مختلف دانشکده به شدت مورد بررسی قرار می گیرد و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی نیز خواهد شد.

عبدالله مبشری رییس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز با اشاره به رصد کامل فرایند تزریق واکسن در منطقه اظهار داشت: در جریان واکسیناسیون عمومی کرونا، در یکی از غرفه های مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید باقریه لار، چند مورد تزریق واکسن به افراد خارج از گروه هدف سند ملی صورت گرفت که در اسرع وقت متخلفان شناسایی شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار