چاپ کد خبر: 91163
9 مرداد 1401

کشف اجساد دو سرنشین یک خودرو در سیل بختگان استان فارس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از کشف دو جسد بر اثر سقوط یک دستگاه خودرو به درون آب در شهرستان بختگان خبر داد.
به گزارش اول فارس،  خلیل عبداللهی  ضمن تائید کشف دو جسد در یک خودرو، اظهار داشت: صبح امروز شاهد سقوط یک دستگاه خودرو سواری در شهرستان بختگان استان فارس و کشف دو جسد از همشهریان خود شدیم.

4230260

وی افزود: عملیات بازسازی خسارت‌های ناشی از سیل در استان فارس با همکاری دستگاه‌های مختلف آغاز شده است و این عملیات در مسیر‌های مسدود شده و جا‌هایی که نیاز به ترمیم دارد در حال انجام است.به دلیل خسارات بسیاری که بارندگی‌ها فارس به شهرستان بختگان وارد کرد این عملیات را از این شهرستان آغاز کردیم.

عبداللهی بخاطرنشان کرد که جسدهای کشف شده مربوط به ۲ مرد است.

بر اساس این گزارش ، یک دستگاه خودرو دیشب در مسیر روستای خواجه جمالی به آباده طشک بر اثر شدت بارش‌ها و سیلاب واژگون شد و دو سرنشین آن جان باختند.
وی افزود: صبح امروز جسد دو مرد در خودرو در حوالی روستای خواجه جمالی کشف شد.
بر اثر باراش باران و حجم زیاد آب جاده ارتباطی آباده طشک به روستای خواجه جمالی از دیشب مسدود شده است.
بارش باران در آباده طشک همچنین موجب بروز خسارت‌های زیادی به بخش‌های کشاورزی، زیربنایی و منازل مردم شده است.

وی در رابطه با میزان خسارات گفت: خسارت‌های ناشی از سیل به دلیل ادامه یافتن بارندگی‌ها هنوز مشخص نیست و با پایان یافتن بارش‌ها قطعا به ارزیابی خسارات خواهیم پرداخت.

با اعلام سازمان هواشناسی کشور درباره ورود یک سامانه بارشی پر قدرت به جنوب کشور، این سامانه از عصر روز سه شنبه چهارم مردادماه از جنوب وارد استان فارس شد. مسئولان شهری و مدیریت بحران نیز با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی مونسون از شهروندان تقاضا دارند تا از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین حضور در مناطق کوهستانی و پل‌ها پرهیز کنند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار