چاپ کد خبر: 69382
9 مهر 1400

کشف چندین قبضه سلاح شکاری در اراضی کشاورزی سهلکی ممسنی

اسلحه خبر تازه

جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در پاکسازی از اطراف اراضی کشاورزی روستای سهلکی خبر داد.

به گزارش اول فارس، سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران انتظامی ممسنی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند ۳ قاچاقچی با یک سواری پژو تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی بارگیری و پس از ورود به این شهرستان در اطراف روستای سهلکی تحویل احدی از مرتبطین خود داده‌اند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و موفق شدند یک نفر از اعضای این باند را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه متهم در بازجویی تخصصی اقرار کرد که سلاح‌های مذکور را در اطراف زمین‌های کشاورزی دپو کرده‌ام، ادامه داد: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و در پاکسازی از اطراف اراضی کشاورزی موفق شدند ۱۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را کشف کنند.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه متهم روانه زندان و دستگیری سایر اعضای مرتبط با این باند با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: افرادی که با وارد کردن سلاح و دیگر محموله‌های غیرمجاز قصد ایجاد ناامنی در جامعه دارند با برخورد قاطعانه پلیس رو به رو و مجازات سختی در انتظارشان خواهد بود.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار