چاپ کد خبر: 43205
30 دی 1399

کشف گوشی سرقتی تهران، اصفهان، کرمانشاه و شیراز از دو تبعه خارجی

 فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا گفت: با هوشیاری کارکنان پلیس راه آهن مشهد، ۷۴ دستگاه گوشی همراه سرقتی کشف و ضبط و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

گوشی سرقتی

به گزارش گروه حوادث اول فارس ، سردار حشمت الله ملکی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه آهن خراسان حین کنترل مسافران در ایستگاه مشهد به دو مسافر تبعه کشور خارجی که دارای مجوز تردد و اقامت در ایران بودند مظنون و در بازرسی از وسایل همراه آن ها، ۷۴ دستگاه تلفن همراه و ۱۵۸ قطعه مموری (کارت حافظه جانبی) کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش گوشی های مکشوفه هفت میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: بر اساس استعلام انجام شده از سامانه همیاب ۲۴ مشخص شد، گوشی های مکشوفه دارای سابقه سرقت از شهرهای تهران، اصفهان، کرمانشاه و شیراز هستند.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد: متهمان با پیشنهاد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی قصد فریب ماموران پلیس راه آهن را داشتند که مراتب با رد رشوه صورتجلسه و ۲ متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: تامین امنیت خطوط ریلی با جدیت در حال پیگیری است و پلیس راه آهن اجازه نخواهد داد افراد سودجو از طریق صنعت ریلی به اهداف شوم خود برسند و با سارقان و افراد فرصت طلب با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار