چاپ کد خبر: 46061
4 اسفند 1399

کشف ۲ محموله سنگین حشیش و تریاک در شیراز

مواد مخدر 1
  دادستان عمومی و انقلاب شیراز از کشف دو محموله مواد مخدر و دستگیری تعدادی از سوداگران مرگ خبر داد.
به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی عمومی دادگستری استان فارس سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه در محموله اول میزان ۳۱۸ کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان کشف و ضبط شد، اظهار داشت: در این عملیات که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس انجام شد دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه در محموله دوم نیز ۶۶ کیلو و۶۰۰ گرم تریاک و همچنین ۲۰ لیتر مشروبات الکلی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است گفت: طی این عملیات۲ قبضه سلاح گرم  نیز در محل اختفای قاچاقچیان کشف شد.

کشف ۳۲۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی
دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اینکه مواد مخدر و اعتیاد  یکی از مهم‌ترین  مباحث حوزه آسیب‌های اجتماعی است  گفت: دستگاه قضایی و دادگستری استان علاوه بر اجرای سیاست‌های مقابله‌ای برنامه‌های پیشگیرانه را نیز با جدیت دنبال خواهد کرد.

بحرینی تصریح کرد: سیاست‌های مبارزه با مواد مخدر تنها منحصر به برخوردهای قهری نیست و لازم است در این زمینه نهادهای متولی امور اجتماعی و سازمان‌های حمایتی همکاری مناسبی را با مجموعه قضایی در راستای پیشگیری از  آسیب‌های موضوع مواد مخدر داشته باشند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

علی دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲

بنام خدا
بهترین روش برای مبارزه با مواد مخدر کنترل مرزهای شرقی است چون وقتی وارد کشور شد کشف ان بسیار مشکل می شود باید با استفاده از امکانات و نکنولوژی پهبادی و ایجاد موانع فیزیکی جلو ورود انرا گرفت

آخرین اخبار