چاپ کد خبر: 24157
29 اسفند 1398

کشف ۵۰ هزار لیتر انواع الکل و مشروبات الکلی در استان فارس

پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس و نواحی تابعه، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی جداگانه طی روزهای اخیر، ضربات گسترده ای به کاسبان و ساقیان مرگ وارد کردند.

مشروب

اول فارس در عملیات‌های انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از ۵۰ هزار لیتر انواع الکل و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد و در این رابطه جمعی از تولید و توزیع کنندگان بازداشت شدند.

در روزهای اخیر تلفات ناشی از مصرف مشروبات الکلی سمی (متانول) بیش از پنج برابر آمار تلفات ویروس کرونا در استان فارس بوده که این امر باعث اخلال در ارائه خدمات بهداشتی به بیماران بستری شده به علت ابتلاء به ویروس کرونا در مراکز درمانی شده است.

سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس با اعلام خطر آفرین بودن مصرف این نوع محلول‌های سمی و کشنده، به مردم استان فارس هشدار داد علاوه بر حرمت شرعی و منع قانونی، مصرف الکل هیچ‌گونه تأثیری در درمان و یا پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا نداشته و با توجه به اینکه متأسفانه الکل‌های سمی توسط برخی افراد سودجو تبدیل به مشروبات الکلی در قالب شیشه و قوطی‌های پلمپ با برندهای خارجی و بعضاً به صورت دست ساز تهیه و توزیع شده است، از هرگونه مصرف مشروبات داخلی و خارجی به بهانه بهبود و یا مصون ماندن از ویروس کرونا جدا و اکیداً خودداری نمایند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار