چاپ کد خبر: 57186
24 خرداد 1400

کشف ۱۴ میلیارد اموال مسروقه از ۳ سارق در استان فارس

سارقان کوهچنار

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش خستگی ناپذیر کارکنان انتظامی “کوه‌چنار” ۳ سارق حرفه ای منزل دستگیر و ۱۴ میلیارد ریال اقلام مسروقه نیز کشف شد.

به گزارش اول فارس، سردار “رهام‌بخش حبیبی”  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی سرقت مقداری طلاجات و ارز خارجی در منزلی واقع در روستای “بلغان” از توابع شهرستان لارستان و فرار متهمان با یک سواری سمند، بلافاصله طرح مهار در محورهای مواصلاتی استان فارس اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با تلاش همه جانبه و شبانه روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی مطلع شدند سارقان پس از ارتکاب سرقت در محور “شیراز-کازرون” در حال تردد و قصد خروج از استان فارس دارند.

فرمانده انتظامی استان گفت: موضوع به ماموران انتظامی شهرستان “کوه‌چنار” ابلاغ و سریعا به محور مذکور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو سمند متعلق به سارقان را شناسایی و دستور ایست را صادر کردند.

سردار “حبیبی” خاطر نشان کرد: راننده بدون توجه به دستور پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و راننده و ۲ سرنشین دیگر را نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو سارقان مقادیری اموال مسروقه شامل ۴۱۸ دلار، ۲۱۰ یوآن چین، یک هزار و ۱۷۰ درهم، ۱۵ هزار دینار کویت، ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال وجه نقد، ۱۳۲ گرم طلا و جواهرات، ۶  عدد ساعت مچی گران قیمت، ۹ عدد آدکلن خارجی و ۳ دستگاه پاور بانک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به سرقت منزل در روستای “بلغان” از توابع شهرستان لارستان اقرار و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، منزل خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰تماس حاصل کنند.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار