چاپ کد خبر: 52092
7 اردیبهشت 1400

کشف ۶۰ میلیارد داروی تاریخ مصرف گذشته در شیراز

داروی تاریخ مصرف گذشته

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس از کشف بالغ بر ۶۰۰ قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهر شیراز خبر داد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “ابراهیم یگانه” با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات شبانه روزی از نگهداری و دپو مقادیر زیادی دارو در یکی از محله های شهر شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در این راستا انبار متعلق به یکی از داروخانه های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفته و مأموران با هماهنگی مقام قضائی، جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان استان فارس گفت: در بازرسی مأموران انتظامی از آن انبار، بالغ بر ۶۰۰ قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته که به صورت مخفی و جاسازی شده در آن مکان نگهداری و دپو شده بود، کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ یگانه با بیان اینکه همه داروهای کشف شده تاریخ مصرف گذشته و بسیاری از آن ها از داروهای کمیاب و مربوط به بیماری های خاص است، افزود: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله داروی کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار