چاپ کد خبر: 45342
25 بهمن 1399

کلاهبرداری از زن جوان شیرازی توسط رسیدساز جعلی در دیوار

رسید ساز جعلی 1

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی که از طریق اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “حشمت سلیمانی”  در تشریح این خبر اظهار داشت: خانمی جوان به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد پس از درج آگهی فروش یک دستگاه دوربین فیلم برداری در سایت‌ دیوار، فردی با برقراری تماس خواهان آن شد و پس از مدتی به درب منزل مراجعه و با ارائه یک رسید بانکی در موبایلش، ادعا کرد که وجه کالا پرداخت کرده است که پس از گذشت چند ساعت متوجه شدم که پولی به حسابش من واریز نشده است.

وی ادامه داد: برابر اظهارات شاکی و برررسی‌های فنی به عمل آمده مشخص شد متهم از طریق اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از شاکی کرده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی متهم به هویت معلوم شناسایی و وی در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شیراز دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

سرهنگ “سلیمانی” گفت: متهم پس از مواجهه ‌شدن با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان، به بزه ارتکابی خود اعتراف و گفت از ۵ نفر دیگر به همین روش اقدام به کلاهبرداری کرده‌ام.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با این شگرد(خرید کالا)، مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است، گفت: مردم می‌بایست سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با واریز یا برداشت از حساب، با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ارین یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱:۰۰

هنرنزدایرانیان است و بس

آخرین اخبار