چاپ کد خبر: 5442
21 اسفند 1397
معاون اجتماعي فرماندھي انتظامي استان گفت:

عکس العمل پلیس فارس به انتشار کلیپ خرید لوازم تنظیف برای پلیس راه “شیراز-اصفھان”

IMAGE11552316203650 معاون اجتماعی فرماندھی انتظامی استان درباره انتشار خبری مبنی بر خرید لوازم تنظیف برای پلیس راه “شیراز-اصفھان” توسط یکی از رانندگان تاکسی، گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و در صورت اثبات قصور و تخلف، با این مامور برخورد قضائی و انضباطی خواھد شد،

به گزارش اول فارس به نقل از خبرگزاری پلیس ، سرهنگ “کاووس محمدی”  اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر خرید لوازم تنظیف برای پلیس راه “شیراز-اصفهان” توسط یکی از رانندگان  تاکسی، موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارکنان بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس سریعا ماموری که درخواست خرید اقلام کرده بود را  برای رسیدگی و  روشن شدن موضوع احضار کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در صورت اثبات قصور و تخلف ، با این مامور برخورد قضائی و انضباطی خواهد شد، تصریح کرد: هزینه پرداختی به راننده مسترد و از وی دلجویی  شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس به شهروندان توصیه کرد: در صورت داشتن هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و مشاهده تخلف از سوی ماموران نیروی  انتظامی، می توانند با سامانه ۱۹۷ تماس و موارد را گزارش کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار