چاپ کد خبر: 845
20 مهر 1397
متهم دستگیر شد

کودک ۴ ساله به دلیل ضرب و شتم خاله‌اش جان سپرد

بخشدار جرقویه سفلی گفت: خاله کودک، کودک را به خاطر شیطنت مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و سپس کودک را به دلیل وخامت حال به بیمارستان نیک آباد منتقل کرده است و متاسفانه به دلیل وخامت حال کودک بعد از انتقال به اتاق احیا کودک فوت می کند.
13970720000474 Test PhotoH

به گزارش ” اول فارس “حسن جعفری هرندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق اصفهان اظهار کرد: کودکی ۴ ساله‌ای که به دلیل وخامت حالش به بیمارستان نیک آباد اورده شده بود فوت کرد.

وی افزود: پدر و مادر این کودک اهل استان فارس هستند و پدر متواری و مادر در زندان است مسوولان ذی ربط بعد از به زندان رفتن مادر قصد داشتند کودک را به بهزیستی تحویل دهند اما با عدم رضایت مادر به این امر و بنا به خواسته وی کودک به خاله اش تحویل شده بود.

بخشدار جرقویه سفلی تصریح کرد: خاله این کودک ساکن محمد آباد جرقویه است که به مواد مخدر صنعتی معتاد بوده است؛ خاله کودک، کودک را به خاطر شیطنت مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و سپس کودک را به دلیل وخامت حال به بیمارستان نیک آباد منتقل کرده است و متاسفانه به دلیل وخامت حال کودک بعد از انتقال به اتاق احیا کودک فوت می‌کند.

جعفری عنوان کرد: این فرد بعد از انتقال کودک به بیمارستان مدعی شده کودک در تصادف با خودرو آسیب دیده است و بلافاصله بعد از فوت کودک  از بیمارستان فرار می کند که با اطلاع نیروی انتظامی توسط بیمارستان قبل از خروج او از شهر دستگیر می شود و اکنون پرونده در دست بررسی است و این فرد در بازداشت موقت است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار