چاپ کد خبر: 78910
2 فروردین 1401

گران ترین تلویزیون‌ها در بازار مربوط به کدام برند است؟

گران ترین تلویزیون‌های بازار 1
برخی با توجه به ابعاد محل کار یا خانه همچنین علاقمندیشان به تماشای تلویزیون در ابعاد بزرگ‌تر به سمت تلویزیون‌هایی با اینچ‌های بالا می‌روند.

یکی از مولفه‌های بسیار مهم هنگام خرید تلویزیون اندازه آن است که برای مکانی که خریده می‌شود مناسب باشد. البته بسیاری افراد نیز علاقمند به تماشای تلویزیون در بازه بزرگ هستند و ابعاد برایشان مهم نیست. در این مطلب سعی شده بزرگ‌ترین و البته گران‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار بررسی و معرفی شوند که در این میان برندهای ایرانی نیز به چشم می‌خورند.

تلویزیون‌های ۶۰ تا ۷۰ میلیونی بازار

اگر در بازه قیمتی ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان تلویزیون‌های بزرگی بخواهید ارزان‌ترین آن تلویزیون ۶۵ اینچ ال‌ای‌دی هوشمند ال‌جی مدل اس‌جی۹۵۰۰۰جی‌ال  که کیفیت تصاویر در این تلویزیون اولترا اچ‌دی ۴کا است و کنترل جادویی تشخیص صدا دارد.این تلویزیون را می‌توانید با قیمتی حدود ۶۰.۹ تا ۶۱.۸ میلیون تومان خریداری کنید.

دیگر تلویزیون از برند سونی مدل ال‌ای‌دی ۴کا آ۹جی است که با قیمت ۶۱ تا۶۳.۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سونی دارای فناوری اولد است که سبب می‌شود در تولید رنگ و تصویر استقلال داشته باشد. پایه این محصول برای مخفی‌سازی کابل تجهیز شده تا از به هم ریختگی کابل‌ها جلوگیری شود.

گران ترین تلویزیون‌های بازار 2

تلویزیون دوو ۴۳اینچ مدل دی‌ال‌ای-کا۴۳۰۰ که ۶۱.۶ میلیون تومان عرضه می‌شود بدون قاب است و صفحه‌ای تخت دارد تا هنگام تماشا حواستان به قاب‌های آن پرت نشود. این محصول ۲۰ وات توانایی خروج صدا دارد و دارای ۲ ورودی یواس‌بی است.

اگر علاقمند به خرید تلویزیون ۸۶ اینچ در این بازه قیمت باشید دو برند ام‌جی‌اس و شهاب تلویزیون عرضه می‌کنند که مدل ال‌ای‌دی هوشمند اس۸۶یوبی۹۱۱۱دبلیو قیمتی حدود ۶۲.۹ تا ۶۳ میلیون تومان و تلویزیون ال‌ای‌دی شهاب مدل ۸۶اس‌اچ۱۰۱۵کا ۶۴ میلیون تومان قیمت دارند.

همچنین اگر در بازه قیمتی ۶۵ میلیون تومان علاقمند به خرید تلویزیون‌هایی از برند الجی باشید مدل ۷۵ اینچی اس‌کا۸۱۰۰جی‌ال و مدل ۶۵ اینچی اولد ۶۵ای۸جی‌ال مناسب شماست.

اگر مساحت محلی که برای آن تلویزیون تهیه می‌کنید بزرگ باشد و مایل به هزینه بازه قیمتی ۶۷.۹ تا ۷۰.۶ میلیون تومان باشید تلویزیون ۶۵ اینچ از برند الجی مدل اولد ۶۵سی۸جی‌ال مناسب شماست که این محصول پردازنده گرافیکی دارد و از برنامه‌های متعددی همچون ضبط صدا، جستجو خودکار، ضبط برنامه و… پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون‌هایی در بازه قیمتی ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان

اگر علاقمند به برند سامسونگ باشید در این دسته‌بندی تمامی تلویزیون‌هایی که معرفی خواهند شد از این برند هستند. اگر قصد خرید تلویزیون ۶۵ اینچ در این بازه قیمتی را دارید؛ مدل ال‌ای‌دی ‌هوشمند خمیده سامسونگ ۶۵‌ام‌یو۱۰۰۰ با قیمت ۷۱ تا ۷۵.۱ میلیون تومان، تلویزیون ال‌ای‌دی مدل ۶۵کیو۷۸سی با قیمت ۸۳.۴ میلیون تومان و تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل ۶۵کیو۷۷۷۰ با قیمت ۹۵ میلیون تومان در این دسته قرار می‌گیرند.

اگر برای خرید تلویزیون حدود ۸۴ تا ۸۵ میلیون تومان بودجه داشته باشید تلویزیون اسمارت ۷۵ اینچی سامسونگ مدل ۷۵ان‌یو۸۹۰۰ ال‌ای‌دی ۴کا اولترا اچ‌دی با قیمتی حدود ۸۴ تا ۸۵ میلیون تومان و تلویزیون کیوال‌ای‌دی سامسونگ مدل ۵۵کیو۷۸۸۰ با قیمت ۸۴ میلیون تومان مناسب شماست.

همچنین در این دسته‌بندی تلویزیون ۸۲ اینچ سامسونگ مدل ۸۲ان‌یو۸۹۰۰ نیز قرار می‌گیرد که این تلویزیون اسمارت با قیمتی حدود ۹۲.۷ تا ۹۵.۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول خروجی صدا اپتیکال دارد و به پردازنده ۴هسته‌ای تجهیز شده است.

گران ترین تلویزیون‌های بازار 3

گران ترین تلویزیون‌های بازار؛ بالای ۲۰۰ میلیون تومان

شاید تصور همه از گران‌ترین مدل تلویزیون بازار، محصولی از یک برند خارجی باشد ولی جالب است بدانید که دو مدل از گران قیمت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار از برندهای ایرانی سی‌تاچ و جی‌پلاس هستند.

تلویزیون ۹۸ اینچ سی‌تاچ که تلویزیونی لمسی با قابلیت مادون قرمز است به اندروید ۱۰ تجهیز شده و محیط کاربری بسیار آسانی را فراهم کرده است. البته این محصول با قلم لمسی ارائه می‌شود. قیمت این محصول لمسی در بازار ۲۱۲ میلیون تومان است. دیگر مدل تلویزیون از برند جی‌پلاس مدل جی‌اس‌بی-۹۸ است که سایز آن ۹۸ اینچی و با برد هوشمند عرضه می‎‌شود.

این محصول نیز لمسی  و به سیستم اندروید تجهیز شده است همچنین برد هوشمند نیز دارد. لوازم جانبی که همراه با این تلویزیون عرضه می‌شود ریموت کنترل، براکت دیواری، کابل یواس‌بی، قلم لمسی و… است که با قیمتی حدود ۲۱۲ تا ۲۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.”کاماپرس”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار