چاپ کد خبر: 83855
27 اردیبهشت 1401

گرفتاری عجیب فروش تلفن همراه ارزان قیمت برای شهروندان شیرازی

کارشناسان پلیس فتای استان فارس موفق به دستگیری فردی شدند که با درج آگهی فروش تلفن همراه ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری کرده بود.

موبایل ارزان قیمت1

به گزارش اول فارس، این پرونده با شکایت مردی میان سال مبنی بر کلاهبرداری از وی با استفاده از یک آگهی فروش جعلی، در دستور کار کارشناسان فضای سایبری پلیس فضای مجازی قرار گرفت. مأموران متوجه شدند که فرد کلاهبردار با درج آگهی فروش دو دستگاه گوشی تلفن همراه زیر قیمت بازار در یکی از درگاه های واسطه گر، شاکی را فریب داده است.

در ادامه مال باخته با متهم تماس گرفته و مبلغ ۴۵ میلیون ریال وجه به عنوان پیش پرداخت، به یک شماره کارت بانکی انتقال داده است. متهم پس از دریافت وجه دیگر جوابگوی پیام ها و تماس های تلفنی متقاضی نبوده است. کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند.

پرونده این فرد پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امین سه شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

سلام متهم ناراحت نیست دست دوزدان بازه میدونی اگه.دوزدی وارد خانه بشه شما بادوزد در گیر بشی دوزد حق قانونی دارد از شما شاکی بشه قانون محترم از شما بازخواست میکنه چرا. درگیر شدی باید اجازه میدادی اموال. ترا می برد بعدأ شما شکایت می کردی دوزدرا می آوردی تحویل میدادی ووشاهد هم می آوردی ۳تاا شاهد پدرش را در می آوردیم یادت باشه ۳تاشاهد باید در همان ساعت ۳نصف شب. صحبت شان یکیی باشه

آخرین اخبار