چاپ کد خبر: 75956
5 اسفند 1400

گروگان گیری ۲۰ روزه یک نوجوان در داراب استان فارس+جزئیات

فرمانده انتظامی “داراب” گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان نوجوان ۱۹ساله از چنگال آدم ربایان رها و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

گروگان شیراز

به گزارش اول فارس سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی ربایش نوجوانی ۱۹ساله در ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری در یکی از محلات بخش “فورگ” داراب، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک سواری پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش این نوجوان را ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی “داراب” ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع به منظور حفظ جان این فرد، ماموران پلیس آگاهی تلاش گسترده ای را آغاز و مطلع شدند آدم ربایان به دلیل اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده (معامله ناصواب مواد مخدر) او را گروگان گرفته‌اند.

سرهنگ “نوشاد” تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر از آدم‌ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی آنان را کمتر از ۱۷ روز در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: روز گذشته همدستان آدم ربایان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند گروگان را در شهرستان “بندرعباس” رها و فرد ربوده شده خود را به پلیس آگاهی داراب معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، اظهار کرد: متهمان (۲۴ و ۶۰ ساله) برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان آنان با جدیت ادامه دارد.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار