چاپ کد خبر: 689
17 مهر 1397

گزینه‌های رنگی سامسونگ برای گلکسی اس ۱۰

گزارشی جدید از گزینه‌های رنگی سامسونگ برای گلکسی اس 10 خبر می‌دهد

در گزارش جدیدی که منتشر شده، اطلاعات جالبی درباره‌ی گزینه‌های رنگی سامسونگ برای گلکسی اس ۱۰ پرچمدار بعدی آن‌ها ارائه شده است.

به گزارش اول فارس به نقل از زومیت اگرچه هنوز تا رونمایی از گلکسی اس ۱۰ فاصله‌ی زیادی داریم؛ اما هرچه از زمان معرفی گلکسی اس ۹ فاصله بگیریم، اطلاعات بیشتری درباره‌ی کهکشانی بعدی کره‌ای‌ها به بیرون درز پیدا خواهد کرد. حال منبعی با نام AllAboutSamsung ادعا می‌کند که اطلاعاتِ جدیدِ آن‌ها تمامِ گزینه‌های رنگی سامسونگ برای گلکسی اس ۱۰ را فاش می‌سازد.

طبق توییتی که در این رابطه منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که کهکشانی بعدی غول‌ فناوری کره‌ای در رنگ‌ها مشکی، سفید، سبز، خاکستری/نقره‌ای و صورتی عرضه خواهد شد. باتوجه به این موضوع که در ماه آگوست نیز یک منبع آگاه چنین خبری را منتشر کرده بود، این گزارش به‌نوعی آن را تأیید می‌کند. با این حال به‌‌نظر می‌رسد که گزینه‌های رنگی فوق به تناسب بازارهای مختلف، متفاوت خواهند بود؛ بنابراین در صورت حقیقی‌بودنِ این ادعا، نباید عرضه‌ی گلکسی اس ۱۰ با این رنگ‌ها را در تمامی بازارها انتظار داشت.

انتظار می‌رود که گلکسی اس ۱۰ در کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC)سال آینده رونمایی شود. طبق شایعات پیشین، این دستگاه که دهمین سال فعالیتش را جشن خواهد گرفت، از ظاهری جدید و ویژگی‌های نوآورانه‌ای چون سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش بهره خواهد برد. رویکرد مدیران سامسونگ در کهشکانی‌های پیشین و گزارش‌های منابع آگاه همگی از عدم وجود بریدگی صفحه‌نمایش در این نسل حکایت می‌کنند؛ در عوض کره‌ای‌ها قصد دارند حاشیه‌ی نمایشگر را از طریق روش‌های جدیدِ دیگری کاهش دهند تا لطمه‌ای به تجربه‌ی کاربران وارد نشود.

برخی از منابع خبری اعتقاد دارند که گلکسی اس ۱۰ نخستین گوشی هوشمند با پشتیبانی از فناوری ۵G در سال آینده‌ی میلادی خواهد بود؛ اگر این موضوع به حقیقت بپیوندد، خریداران این دستگاه می‌توانند با سرعت دیوانه‌واری به دنیای اینترنت متصل شوند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار