نماینده مردم شیراز در مجلس:

گزینه‎های مجازی استانداری فارس صحت ندارد/وزیر کشور مشورتی با نمایندگان نکرده است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هیچ‌کدام از گزینه‌های مطرح شده در شبکه‌های مجازی و اجتماعی برای تصدی پست استانداری فارس صحت ندارد.

رضایی نماینده شیراز

به گزارش اول فارس به نقل از ایسنا، مسعود رضایی  با تاکید بر اینکه کلیت نظر نمایندگان استان بر انتخاب گزینه‌ای بومی است، گفت: گزینه‌های مدنظر نمایندگان فارس که همگی بومی است به مصاحبه در وزارت کشور طی روزهای اخیر دعوت شده‌اند.

وی افزود: آقایان عنایت‌الله رحیمی، حیدر اسکندرپور، یدالله رحمانی و نادر مردانی گزینه‌های بومی استانداری فارس هستند که در صورت انتخاب یک گزینه بومی قطعا یکی از این افراد معرفی خواهد شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه تاکنون وزیر کشور مشورتی با نمایندگان فارس در این خصوص نداشته، تاکید کرد که رایزنی نمایندگان استان در این باره اغلب شخصی بوده است.

به گفته رضایی، مطرح شدن گزینه‌های غیربومی تنها حدس و گمان عده‌ای است و تا معرفی نهایی از سوی وزارت کشور هیچ‌یک از گزینه‌های مطرح شده صحت ندارد.

وی همچنین برگزاری جلسه نمایندگان استان فارس با سرپرست فعلی استانداری فارس در خصوص تصدی این پست را رد کرد و گفت: این جلسه بعدازظهر سه‌شنبه ۱۱دی با حضور نمایندگان استانداری فارس تنها برای برنامه‌ریزی بودجه ۹۸ برگزار خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار