چاپ کد خبر: 63675
18 مرداد 1400

گلایه بازیگر زن سینما و تلویزیون از کمبود شوهر+فیلم

شهرزادکمالزاده 1
به گزارش اول فارس، شهرزاد کمالزاده بازیگر جوان و مشهور سینما و تلویزیون ایران است.
شهرزاد کمال زاده جزو بازیگرانی است که بیش از شهرت دارای محبوبیت میان مردم است. شهرزاد کمال زاده فعالیت نسبتا گسترده ای در فضای مجازی دارد. شهرزاد کمال زاده متولد ۱۳۶۲ است. شهرزاد کمال زاده به تازگی استوری در صفحه ایسنتاگرام خود منتشر کرده است.

شهرزاد کمال زاده بازیگر زن مشهور ایرانی در سکانسی از برنامه شام ایرانی درباره کمبود شوهر حرف می زند که همین صحنه در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته و موافقان و مخالفان درباره درستی یا نادرستی حرف او بحث می کنند.

شهرزاد کمال زاده کیست ؟

شهرزاد کمال زاده متولد ۷ فروردین ۱۳۶۴ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد که حامی حیوانات بوده و عضو تیم فوتبال هنرمندان است.

خانم بازیگر در سال ۱۳۹۱ با سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی در نقش بهاره شناخته شد و یکسال بعد در سریال بچه های نسبتا بد هم درخشید. ایشان در کنار بازیگری در چند سال اخیر بعنوان منشی صحنه و دستیار کارگردانی هم کار کرده است.

شهرزاد کمالزاده 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۳

آره واقعا شوهر مگه پیدا میشه نه بابا اصلا نیست نه تنها توی ایران بلکه توی دنیا شوهر قحطی و قحطی خواستگار هستش !؟
مگه این پر فیس و افاده های افتاده از خرطوم فیل و سرگین کین در کیهان و کهکشان خری مثل خود رو بیابند و بعنوان شوهر بپذیرند .
یکی دوتا سه تا و … میگن چرا توهین می کنی ؟ میگم بابت اینکه یک عده مزخرف بی شعور حیوان و شیطان صفت مدام به من و ما توهین می کنند .

آخرین اخبار