چاپ کد خبر: 54640
31 اردیبهشت 1400

گوشی‌ جدید سری آنر مجیک با قدرتمندترین چیپست کوالکام

906793

اول فارس|اخبار تکنولوژی: پس از جدایی از هواوی، به نظر می‌رسد آنر وارد یک همکاری استراتژیک با کوالکام شده است. به همین منظور پس از اینکه اعلام شد گوشی‌های سری آنر ۵۰ از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G بهره می‌برند آنر فاش کرده که برای گوشی جدید سری آنر مجیک خود از «برترین چیپست کوالکام» استفاده خواهد کرد.

کوالکام و آنر اخیرا اعلام کردند که گوشی‌های سری آنر ۵۰ به پردازنده تازه معرفی شده اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز خواهند شد. اما شرکت تولید‌کننده گوشی در یک خبر جدید دیگر اعلام کرده که از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ برای سری آنر مجیک استفاده خواهد کرد.

آنر توضیح می‌دهد:

«سری آنر مجیک، یک محصول پرچمدار برتر با کیفیت تصویربرداری فوق‌العاده خواهد داشت که برای بهره‌مندی از قابلیت‌های منحصر به فرد پردازش تصویر از برترین چیپست کوالکام استفاده خواهد کرد.»
gsmarena 004 4

و البته در حال حاضر برترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون ۸۸۸ است. آنر تایید کرده است که در ماه آینده جزئیات بیشتری در مورد گوشی‌های آینده خود ارائه خواهد کرد.

به دلیل اینکه آنر از شرکت‌های زیرمجموعه هواوی محسوب می‌شد، تاکنون مجاز به همکاری با کوالکام نبوده است. به همین دلیل در سال گذشته هیچ محصولی از این شرکت با تراشه‌های کوالکام عرضه نشد. با این حال، اکنون همه چیز تغییر کرده است. هواوی آنر را به فروش رسانده است و این شرکت اکنون می‌تواند با سایر شرکت‌های بزرگ مشارکت داشته باشد.

«جورج ژائو» مدیرعامل آنر در این رابطه عنوان می‌کند:

«آنر به عنوان یک برند فناوری جهانی، شبکه قوی از شرکای پیشرو در صنعت را در سراسر زنجیره تامین ایجاد کرده است و همکاری ما با کوالکام، تعهد ما برای همکاری با رهبران فناوری جهان را تقویت می‌کند.»

honor 8 logo 1

همکاری استراتژیک بین کوالکام و آنر به تلاش این شرکت برای پذیرش کامل زنجیره تامین جهانی خود تاکید دارد. آنر می‌گوید زنجیره تامین جهانی خود را به صورت کامل پذیرفته و برای ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان خود به همکاری با شرکای برجسته جهانی این صنعت ادامه خواهد داد.منبع:دیجیاتو”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار