چاپ کد خبر: 78548
28 اسفند 1400

اشتباه رایج زنان و مردان در مورد بهترین زمان رابطه جنسی

اکثر مردم می گویند بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی، شب هنگام است. به همین دلیل زوجین داشتن رابطه جنسی در شب را بیشتر می پسندند. با این حال، بر خلاف تصور رایج، بهترین زمان برای رابطه جنسی، شب نیست. رابطه جنسی یکی از مهمترین مسائلی است که زوجین در یک رابطه سالم باید به آن توجه کنند. زمان مناسب، آمادگی طرفین، همه و همه نکات و مسائلی است که توجه زوجین به آن، زندگی شادتری را برای آنها رقم می زند.

زمان رابطه زناشویی

رابطه جنسی سالم

بسیاری از زوج ها برای بهتر و سالم تر کردن زندگی جنسی خود تحقیق می کنند. از امتحان روش های مختلف غافل نمی شوند. علم به ما امکان می دهد در مورد جنبه های ناشناخته جنسی که یک نیاز بیولوژیکی انسان است بیاموزیم. همین علم اطلاعات نادرست را نیز روشن می کند. یکی از این مسائل ساعت مناسب برای رابطه جنسی است. البته ممکن است هر زوجی، زمان متفاوتی از روز را ترجیح دهد. اما به هر حال علم مثل همیشه حرف برای گفتن دارد.

در نتیجه یک تحقیق، مناسب ترین زمان برای رابطه جنسی مشخص شده است. آلیسا ویتی متخصص هورمون، در مقاله‌ای در مجله Men’s Health، در این باره اطلاعات ارزشمندی ارایه داده است. او زمان مناسب رابطه جنسی را براساس پژوهش های بالینی مشخص کرده است. زمانی که بدن زن و مرد، بیشترین هماهنگی را با یکدیگر دارند.

بهترین زمان برای رابطه جنسی چه زمانی است؟

سطح تستوسترون که باعث افزایش میل جنسی در مردان می شود، در ساعات اولیه صبح به بالاترین حد خود می رسد، اما در مورد زنان اینطور نیست.

در مردان، سطح تستوسترون تا ظهر کاهش می یابد، در حالی که سطح استروژن افزایش می یابد. این افزایش استروژن به آنها اجازه می دهد تا زنان را از نظر عاطفی بهتر درک کنند و با حساسیت بیشتری به نیازهای زنان پاسخ دهند. سطح کورتیزول زنان در ظهر افزایش می یابد و زنان در این دوره زمانی احساس انرژی و تحریک بیشتری می کنند.

در مطالعه‌ای که بر روی ۱۰۰۰ شرکت‌کننده انجام شد، مناسب‌ترین زمان برای مقاربت جنسی در ساعت ۰۷:۳۰ مشخص شد. مطالعه دیگر، نشان می دهد که مردان ترجیح می دهند بین ساعت ۶ تا ۹ صبح و زنان بین ساعت ۱۱ تا ۲ شب رابطه جنسی داشته باشند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار