چاپ کد خبر: 19782
18 دی 1398

یک ایثارگر دوران دفاع مقدس: آمریکا چاره ای جز خروج از منطقه ندارد؛ آماده جهاد و شهادتیم

ایثارگران همچنان بر عهد خود با ولایت وفادارند و آماده جهاد وشهادت در راه خدا هستند و تهدیدات پوشالی آمریکا خللی در اراده آنان وارد نخواهد کرد.

اسماعیل کرمی
اسماعیل کرمی از ایثارگران جنگ تحمیلی با اعلام آمادگی برای پیوستن به مجاهدان جبهه مقاومت خواستار ایجاد شرایط برای حضور داوطلبان عرصه جهاد وشهادت در خطوط جبهه مقاومت در منطقه شد و اعلام کرد حاضریم در دفاع از کیان میهن و انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم نماییم.
اسماعیل کرمی که از خانواده بزرگ جانبازان و ایثارگران است افزود: شهید والا مقام سپهبد قاسم سلیمانی به ما آموخت که شهادت در راه اعتلای ارزشهای عالی نظام جمهوری اسلامی برای همه بسیجیان، رزمندگان وایثارگران است.
وی که بخشی از دوران جوانی خود را درجبهه های جنگ حق علیه باطل گذرانده است همچنین افزود در تبعیت از فرامین مقام عظمی ولایت ذره ای درنگ نخواهیم کرد و همچنان آماده ومشتاق حضور در صحنه های جهاد و رزم شهادت در راه آرمانهای همرزمان شهید خود هستیم.
کرمی با اشاره به تهدیدات روزهای اخیر ترامپ گفت : امروز استکبار با تمام توان خود به مبارزه با جبهه بزرگ مقاومت برخاسته است ولی فرزندان و دلدادگان امام و رهبری همچنان مصمم به دفاع از مستضعفان و ملتهای مظلوم منطقه هستند و نقشه های ترامپ را نقش بر آب خواهند کرد.
این رزمنده وجانباز دوران دفاع مقدس گفت : به ترامپ و سایر همدستانش در جبهه استکبار درسی داده خواهد شد که تا ابد فراموش نخواهند کرد.

اسماعیل کرمی بر ضرورت حضور همه جانبه ایثارگران در تمامی صحنه های انقلاب و اجتماع تاکید کرده و به مردم و سیاسیون توصیه کرد زیر لوای ولایت و حول محور رهبری داعیانه مقام معظم رهبری از وحدت کلمه و دستاوردهای چشمگیر انقلاب اسلامی دفاع نمایند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار