چاپ کد خبر: 33081
4 مرداد 1399

یک تیم مسلح تجزیه طلب در ماهشهر متلاشی شد

سردار عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان از یک تیم مسلح ۳ نفره تجزیه طلب در ماهشهر واقع در استان خوزستان خبر داد.

12291221 681

به گزارش اول فارس از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: چهارشنبه شب هفته گذشته تیم مسلح ۳ نفره تجزیه طلب در شهرک شهید مدنی ماهشهر، همزمان به سمت منازل مسکونی فرمانده پایگاه بسیج این شهرک و یکی دیگر از اعضای موثر پایگاه بسیج تیراندازی کردند.

او افزود: در جریان این تیراندازی، مادر یکی از عوامل بسیج شهرک شهید مدنی پس از اصابت گلوله این افراد به شهادت رسید و پس از این حمله تروریستی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت و اگاهی شهرستان ماهشهر قرار گرفت.

سردار عباس زاده اظهار داشت: به لطف خدا و هدایت عملیاتی مستمر، کمتر از ۴۸ ساعت ۳ نفر از عاملان اصلی این حادثه تروریستی شناسایی و دستگیر شدند و از آن‌ها ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و ۵ تیر شورشی همراه با ۵۶ عدد فشنگ جنگی و شورشی و نیز یک دستگاه موتور سیکلت کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در تحقیقات اولیه ۳ فرد تروریست و تجزیه طلب به جرم ارتکابی اعتراف کردند، ادامه داد: این افراد ۳ سال پیش تغییر مذهب داده و گرایش‌های تجزیه طلبانه پیدا کردند، ضمن اینکه دارای سوابقی از جمله؛ تیراندازی به پایگاه‌های بسیج و انتظامی، قدرت نمایی با سلاح در مراسم اعیاد مذهبی با انگیزه امنیتی هستند.

این مقام ارشد انتظامی انگیزه این افراد در تیراندازی به عوامل بسیج شهرک شهید مدنی ماهشهر را تروریستی عنوان کرد و ادامه داد: پلیس استان خوزستان با حمایت دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان با اقتدار خواب را از چشمان این افراد خواهد

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار