چاپ کد خبر: 77187
16 اسفند 1400

یک جوان استان فارسی معاون استاندار مازندران شد

دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در حکمی امید محبی از جوانان استان فارس را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب کرد.

امید محبیعکس 1 1

در این حکم انتصاب از سوی دکتر وحیدی آمده است: “به پیشنهاد استاندار محترم مازندران و نظر به تجارب علمی و عملی جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع آن استان برای مدت سه سال منصوب می‌شوید”.

وزیر کشور در ادامه این حکم چنین نگاشته است: “امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی و عمل انقلابی، وظایف محوله را با تاکید بر محورهای زیر به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوا را نمایید”.

وزیر کشور در این حکم بر پنج محور در ماموریت‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری تاکید داشته‌اند که به شرح زیر است:

“۱) اهتمام به امر برنامه‌ای نمودن فعالیت‌های استانداری و واحدهای تابعه و برآورد اعتبارات سالانه

۲) نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات و بودجه‌های مصوب و حسن اجرای مقررات و ضوابط مالی

۳) برنامه‌ریزی و اقدامات عملی برای فسادستیزی در تمام حوزه‌ها با هماهنگی مبادی ذیربط

۴) استفاده از جوانان انقلابی و ارزشی در سطوح کارشناسی و مدیریتی استانداری و سایر سطوح

۵) استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری و نظام مدیریت کیفیت در استانداری و توابع.”

محبی که دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبایی است، علاوه بر همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با مراکز دانشگاهی و موسسات آموزش عالی، دارای سابقه اجرایی فعالیت و مدیریت در حوزه سخنگوی قوه‌ قضاییه، ستاد مرکزی قوه‌ قضاییه، معاونت فرهنگی قوه‌ قضاییه و مرکز ملی فضای مجازی می‌باشد.
محبی همچنین موسس ستاد ملی صبر (صلح، بخشش و رضایت) قوه‌ قضاییه بود و به عنوان نخستین دبیر، چندسال مسئولیت این ستاد ملی را برعهده داشت.
امید محبی متولد شهرستان داراب در استان فارس و پیش از این مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران بود.

وات 1 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار