چاپ کد خبر: 3774
1 بهمن 1397
با حضور مسئولان استانی

یک زن معاون برنامه ریزی فرمانداری جهرم شد

n83178587 72793148

به گزارش اول فارس، این جلسه با حضور مدیرکل دفترسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم و معاون برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل منابع طبیعی استان فارس، برگزار شد.
در این جلسه، چنانکه فرماندار ویژه شهرستان جهرم پیش تر از ایجاد سومین معاونت در این فرمانداری خبر داده بود، این وعده، عملیاتی شد و سکاندار آن از جامعه بانوان تعیین شد.
مراسم معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان جهرم دوشنبه با حضور مسئولان استانی انجام شد و برای نخستین بار سمت معاونت فرمانداری به بانوان این شهرستان رسید.
در این مراسم، نسرین زارعی به عنوان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه در فرمانداری ویژه شهرستان جهرم معارفه شد.
زارعی، پیش از این حدود دو سال (از دی ماه ۱۳۹۵ تاکنون) بخشدار مرکزی جهرم بود. وی این بار به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری به کار خود در مجموعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم ادامه می‌دهد.
نسرین زارعی متولد ۱۳۵۸ در شهرستان جهرم، کارشناس ارشد جامعه‌شناسی است و از سال ۱۳۸۴ با پست سیاسی انتظامی به استخدام وزارت کشور درآمد. وی در بخش‌های مختلف فرمانداری جهرم خدمت کرده است و پیش از پذیرش بخشداری مرکزی، حدود ۶ سال در سمت کارشناس مسئول امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه جهرم مشغول به فعالیت بود.

** بخشداران یکساله
در دومین انتصاب، با حکم استاندار فارس، عبدالرضا آیت‌اللهی به عنوان بخشدار جدید سیمکان معرفی شد تا سومین بخشدار این بخش در دوسال اخیر باشد.
پیش از آیت‌اللهی، ایوب غفاری بخشدار سیمکان بود. غفاری، اسفندماه پارسال به این سمت منصوب یافت و کمتر از یکسال در بخش سیمکان خدمت کرد. پیش از غفاری، عابدین رخ‌فروز با حکم سیدمحمدعلی افشانی، استاندار اسبق فارس از دی ماه ۱۳۹۵ تا اسفند۱۳۹۶ بخشدار سیمکان بود.

** بی‌وفایی میز مدیریت منابع طبیعی شهرستان جهرم به رؤسای این اداره
کمتر از یک‌سال از رفتن محمدحسین جهانگرد از ریاست منابع طبیعی جهرم، می‌‌گذرد و داستان تغییرات در مدیریت این اداره همچنان ادامه دارد.
پس از جهانگرد، علی سحرخیز به این سمت برگزیده شد و چند روز پس از انتصاب، به دلایل نامشخص، سحرخیز از پذیرش آن امتناع کرد تا حکم ریاست منابع طبیعی شهرستان جهرم برای احمدعلی گچکاران زده شود.
پنجم اردیبهشت امسال در جلسه‌ای با حضور فرماندار و معاون مدیرکل منابع طبیعی فارس، احمدعلی گچکاران به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جهرم منصوب و از زحمات چند ساله سیدمحمدحسین جهانگرد تکریم و تقدیر شد.
با معرفی رئیس جدید در اول بهمن ماه جاری، مشخص شد عمر ریاست گچکاران هم چند ماهی بیشتر نبود. در این آیین، علیرضا عرب شیبانی به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جهرم معرفی شد و از زحمات گچکاران در این اداره تقدیر شد. گفته شده گچکاران به خواسته خود این مسئولیت را واگذار کرده است.
امید می‌رود که روسای و افراد یادشده ضمن ابقا تا زمان اتمام حکم در این سمت‌ها، بتوانند در جهت توسعه و عمران و آبادی شهرستان جهرم بیش از پیش گام بردارند.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.منبع:ایرنا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار