چاپ کد خبر: 77088
15 اسفند 1400

یک پری دریایی در اقیانوس آرام کشف شد+عکس

دانشمندان به تازگی یک پری دریایی در اقیانوس آرام نزدیکی جزیره شیکوکو ژاپن کشف کرده و در حال بررسی آن هستند.

به گزارش اول فارس، گفته شده این موجود را هرکس بخورد عمری جاودان پیدا خواهد کرد. براساس گزارش ها، این پری دریایی اسرارآمیز ۱۲ اینچی (۳۰ سانتی متری)، دارای دندان های نوک تیز، دو دست، مو های روی سر و ظاهری ترسناک انسانی است که هم اکنون در معبد شهر آساکوچی نگهداری می شود.

pari daryayi 1

افسانه ای در بسیاری از نقاط ژاپن وجود دارد که زنی به طور تصادفی گوشت یک پری دریایی را خورد و ۸۰۰ سال زندگی کرد. به همین علت محققان در تلاش هستند تا با استفاده از سی تی اسکن حقایقی را درباره این پری دریایی و افسانه آن دریافت کنند.

همچنین افسانه ای دیگری نیز مبنی بر این که پری دریایی می توانند یک بیماری عفونی را پیش بینی می کند، وجود دارد.

pari daryayi avalfars.ir

پس از کشف پری دریایی یک نامه نیز در کنار آن کشف شد که نشان می دهد این موجود در یک تور ماهیگیری گرفتار شده بود؛ ماهیگیرانی که آن را صید کردند نمی دانستند که موجود یک پری دریایی است، اما آن را به اوزاکا بردند و به عنوان ماهی فروختند.
رئیس کشیش، کوزن کویدا، گفت که این پری دریایی حدود ۴۰ سال پیش در یک جعبه شیشه ای به نمایش گذاشته شد و اکنون در یک گاوصندوق نسوز نگهداری می شود. او به آساهی شیمبون، یک روزنامه ژاپنی گفت: “ما آن را پرستش کرده ایم، امیدواریم که به کاهش همه گیری ویروس کرونا کمک کند.”

با این حال، کینوشیتا دیدگاه عملگرایانه تری نسبت به این موجود دارد. گفتنی است که افسانه پری دریایی در اروپا، چین و ژاپن هنوز وجود دارد و افراد به آن اعتقاد دارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رامین. خفن یکشنبه , ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

اخه این پری دریایی هست یا لولو دریایی؟

آخرین اخبار