چاپ کد خبر: 99710
22 آذر 1401

۱۰ استایل جذاب و کاربردی زنانه برای روزهای سرد زمستانی

winter styles for women

برای استایل‌های زمستانی و پاییزی آیتم‌های متنوع و گسترده‌ای در دنیای مد وجود دارد. از انواع پالتوها گرفته تا انواع هودی، پافرها، شکت‌ها و غیره. اما چطور باید این آیتم‌های زمستانه را در استایل کژوال، شیک و یا اسپرت ست کرد؟

دیجی کالا: در این مطلب ۱۰ ست جذاب زنانه برای روزهای زمستانی را برایتان ارائه کرده‌ایم. با الهام از نحوه‌ی چیدمان آیتم‌ها و ترکیب رنگ‌ها در این ۱۰ استایل زمستانی زنانه می‌توانید آیتم‌های زمستانی مورد نیازتان را تهیه کنید و یا این که به سراغ کمد لباستان بروید و لباس‌های زمستانی‌تان را با یکدیگر ست کنید.

۱. استایل کژوال زمستانی با ترکیب رنگی کرم و خردلی

استایل کژوال زمستانی با ترکیب رنگی کرم و خردلی

در استایل‌های زمستانی ترکیب‌های رنگی گرم و درخشان می‌توانند بسیار چشم‌گیر باشند. روزهایی مه‌آلود که یا با برگ‌های خشک و یا با دانه‌های سفید و درخشان برف تزیین شده‌اند فرصت خوبیست برای شما که به سراغ رنگ‌های گرم و درخشان بروید. یکی از این رنگ‌های گرم و درخشان که برای فصل زمستان و پاییز فوق‌العاده است رنگ گرم و درخشان خردلی است. برای ترکیب با رنگ خردلی بهترین گروه‌های رنگی، گروه‌های رنگی خاکستری، بژ و کرم هستند. در این ست جذاب زمستانی زنانه به سراغ ترکیب رنگی خردلی و گروه رنگی کرم و بژ و قهوه‌ای رفته‌ایم. بر همین اساس یک هودی مخمل کبریتی زیبا به رنگ خردلی از برند السانا را با یک پالتوی خز‌دار کرم زیبا و مخملی از همین برند ست کرده‌ایم.

یک شلوار کتان بژ از برند بادی اسپینر، یک بوت بلند چرم طبیعی به رنگ عسلی از برند چرم یلسان، یک کیف چرمی به رنگ قهوه‌ای عسلی و یک ست بافتنی کلاه و شال‌گردن به رنگ خردلی این ست کژوال را تکمیل کرده و پالت رنگی بسیار جذابی برای این استایل زمستانی زنانه فراهم می‌کنند.

۲. استایل وینتیج زمستانه با ترکیب پلیور و شکت

۲. استایل وینتیج زمستانه با ترکیب پلیور و شکت

در استایل زمستانی زنانه آیتم‌های بسیار متنوعی را برای استفاده در ست‌های زمستانه تان در اختیار دارید. از انواع پلیورهای بافت زمستانی تا کت‌های پشمی و انواع پالتو و اورکت‌های جذاب. یکی از این آیتم‌های جذاب که در زمستان می‌توانند بسیار برای استایل‌های اسپرت و کزوال کاربردی و مناسب باشند شکت‌ها (shacket) هستند. شکت درواقع ترکیب دو کلمه جکت (jacket) یا همان ژاکت خودمان و شِرت (shirt) یا همان پیراهن است. درواقع پیراهنی مردانه که پارچه آن کمی ضخامت داشته و به‌همین دلیل بسیار مناسب روز‌های خنک است. این آیتم‌ها که برای استایل وینتیج و گرانج بسیار مناسبند می‌توانند در زمستان همراه پلیور و یا هودی ست شوند.

در این ست جذاب زمستانی به سراغ یک شکت چهارخانه پشمی با ترکیب رنگی قهوه‌ای و کرم رفته‌ایم. گروه‌های رنگی قهوه‌ای و کرم با گروه‌های رنگی سبز به سادگی ترکیب می‌شوند بنابراین سایر آیتم‌های این ست را با توجه به پالت رنگی سبز، قهوه‌ای و کرم انتخاب می‌کنیم. بر همین اساس یک پلیور بافت به رنگ سبز سدری و یک شلوار کتان به رنگ سبز کمرنگ را در این ست زمستانی وینتیج قرار می‌دهیم و برای تکمیل پالت رنگی‌مان هم یک کلاه برت و شال گردن بافتنی به رنگ بژ، یک نیم بوت چرمی قهوه‌ای و یک کیف جیر قهوه‌ای به این ست وینتیج اضافه می‌کنیم. در این ست زمستانه ویژگی‌های استایل وینتیج را که آیتم‌های کلاسیک به سبک دهه هشتاد و نود میلادی را شامل می‌شود در استایل گنجانده‌ایم.

۳. استایل کژوال زمستانی با پالتوی جذاب تدی

۳. استایل کژوال زمستانی با پالتوی جذاب تدی

آیا با پالتوهای تدی آشنایی دارید؟ این پالتوها یکی از ترندهای زمستانی چند سال اخیر هستند. پالتوهای نرم و گرمی که در روزهای زمستانی می‌توانند انتخابی دوست‌داشتنی برای خانم‌ها و آقایان باشند. پارچه تدی نوعی پارچه کرکی است که الیاف نرم و لطیفی دارد و جنس آن باعث می‌شود بدن به خوبی گرم شود بی آنکه شخص با پوشیدن آن احساس خفگی یا سنگینی کند. الیاف این پارچه به صورت لانه زنبوری دارای الیاف باز است. از مزایای پارچه تدی می‌توان به داری قابلیت تنفس اشاره کرد. خوب است بدانید کسانی که قصد دوختن این نوع پارچه را در دوخت پالتو دارند، هنگام برش الیاف آن می ریزد که به خوبی در لبه‌ی پارچه مشخص است. این پارچه ها شما را به یاد عروسک‌های تدی می‌اندازند و به همین دلیل پارچه های تدی نام گرفته‌اند.

در این ست دوست‌داشتنی به سراغ یک پالتوی تدی راحت و زیبا به رنگ صورتی چرک رفته‌ایم. برای انتخاب دیگر آیتم‌های این ست زمستانه کژوال به سراغ یکی از گروه‌های رنگی می‌رویم که ترکیب مناسبی را با صورتی چرک ایجاد می‌کنند یعنی گروه رنگی کرم. بر همین اساس یک تونیک بافت یقه اسکی به رنگ کرم روشن، یک کیف کوله‌پشتی چرمی به رنگ کرم و یک جفت بوت اسپرت کرم رنگ ازبرند اسمارا دیگر انتخاب‌های ما برای این ست دوست‌داشتنی هستند. شلوارهای جین و کتان با رنگ‌های خنثی مناسب‌ترین نوع شلوارها برای ست کردن در این استایل زمستانی زنانه هستند و یک شلوار جذب جین به رنگ آبی بسیار کمرنگ انتخاب نهایی ما خواهد بود. در نهایت یک ست کلاه و شال و ساق دست طرح دار با بیس رنگی صورتی و زرد تکمیل‌‌کننده‌‌ی این ست زمستانی چشم‌نواز خواهد بود.

۴. ست زمستانی با کاپشن پافر و رنگ‌های پاستلی

ست زمستانی با کاپشن پافر و رنگ‌های پاستلی

پافرها در اصل کاپشن‌های سبک و حجیمی هستند که با الیاف مصنوعی پر شده‌اند. جنس پارچه رویه پافر معمولا از پلی‌استر یا نایلون است و بخش داخلی آن می‌تواند از جنس مخمل، خز و یا پر باشد. این آیتم‌ها ضمن اینکه گرمای خوبی دارند، سبک هستند و با پوشیدن برای ساعات طولانی شما را خسته نمی‌کنند. در این ست زمستانه یک کاپشن پافر به رنگ صورتی پاستلی از برند اسمارا در نظر گرفته‌ایم. هر چند بهترین فصل برای پوشیدن رنگ‌های پاستلی فصل بهار است اما زمستان هم می‌تواند فصل خوبی برای پوشیدن رنگ‌های پاستلی باشد.

یک از بهترین ترکیب رنگی برای رنگ‌های پاستلی این است که این رنگ‌ها را با رنگ‌های روشن ترکیب کنید. به همین ترتیب انتخاب‌های ما برای این ست زیبای زمستانه یک پلیور یقه اسکی به رنگ سفید شیری، یک شلوار جین مام استایل به رنگ آبی روشن، یک کلاه بافتنی صورتی روشن و یک جفت بوت زیبای چرمی با ترکیب رنگی کرم و صورتی از برند برتونیکس خواهد بود. برای استایل‌های اسپرت کوله‌پشتی بهترین انتخاب است و به همین منظور یک کوله‌پشتی اسپرت با ترکیب رنگی صورتی و بنفش از برند دلسی برای این ست چشم نواز زمستانی در نظر گرفته‌ایم.

۵. استایل بوهمی زمستانه برای خانم‌ها

استایل بوهمی زمستانه برای خانم‌ها

در استایل بوهمی زمستانه، لایه لایه پوشیدن و در عین حال تنوع در جنس و نوع لایه‌ها اهمیت زیادی دارد. پارچه‌های پشمی، انواع بافت، جیر و چرم و به طور کلی پارچه‌های طبیعی از جمله پارچه‌هایی هستند که در استایل بوهمی زمستانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنوع رنگ‌ها از دیگر مواردی است که در استایل بوهمی باید مد نظر قرار دهید. در این ست زنانه زمستانه به سبک بوهو به سراغ یک ژاکت پانچی بافت رفته‌ایم که با یک پلیور یقه اسکی بافت و یک دامن جیر زیبا به رنگ مشکی ست می‌شود. برای کفش یک بوت چرمی ارتشی به رنگ مشکی از برند شیفر را انتخاب کرده‌ایم که می‌توانید آن را با جوراب‌های پشمی، جوراب شلواری‌های زمستانی یا پاپوش‌های بافتنی ست کنید.

حالا به اکسسوری‌ها یعنی یک از مهم‌ترین بخش‌های استایل بوهو می‌رسیم. اکسسوری‌های سنتی و پر نقش و نگار یکی از مشخصه‌های اصلی استایل بوهو است. بنابراین بهترین انتخاب برای ست کردن در این استایل زمستانی یک شال ترکمن زمستانه و رنگارنگ خواهد بود. یک کیف دست‌دوز گلدار و یک ست زیرآلات با طرح انار از برند لاچو دیگر اکسسوری‌هایی هستند که این ست بوهمی زمستانه را تکمیل می‌کنند.

۶. استایل زمستانی زنانه با جلیقه پافر و هودی

استایل زمستانی زنانه با جلیقه پافر و هودی

جلیقه‌های پافر برای استایل اسپرت زمستانی یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند. این جلیقه‌های حجیم وگرم و در عین حال سبک را می‌توانید با انواع هودی، سوییشرت، پلیور در استایل زمستانه‌تان ست کنید و استایل‌هایی کاربردی و جذاب داشته باشید. در این ست اسپرت زمستانه به سراغ یک جلیقه پافر سرخابی و جذاب از برند اسمارا رفته‌ایم. یکی از بهترین ترکیب‌های رنگی با سرخابی، تناژهای رنگی صورتی، خاکستری و طوسی است. در این ست فوق‌العاده هم به سراغ پالت رنگی خاکستری و صورتی می‌رویم. بر همین اساس یک هودی طوسی  از برند RNS، یک شلوار جین ذغالی و یک بوت بسیار خوش‎رنگ از برند برتونیکس انتخاب ما خواهد بود. یک ست کلاه و شال‌گردن بافتنی طرح‌دار و یک کوله‌پشتی با ترکیب رنگی صورتی و طوسی از برند برتونیکس هم ست اسپرت زمستانه ما را تکمیل خواهد کرد.

۷. استایل زمستانی زنانه با جامپ سوت

استایل زمستانی زنانه با جامپ سوت

و اما به سراغ یک آیتم کاربردی دیگر می‌رویم که در زمستان بسیار کاربردی است؛ جامپ سوت. آیتم‌های خاص و جذابی که در زمستان می‌توانند با انواع پلیور و هودی ست شوند. در این استایل زمستانی زنانه به سراغ یک جامپ سوت جین خاکستری از برند کوی می‌رویم. پالت رنگی انتخابی ما برای این ست کژوال و کاربردی ترکیب رنگی خاکستری، خردلی و قهوه‌ای خواهد بود. بنابراین برای زیر جامپ سوت یک پلیور بافت به رنگ خردلی از برند مون‌سا را انتخاب می‌کنیم و برای لایه‌ی رویی به سراغ یک جلیقه پافر به رنگ طوسی تیره از برند السانا خواهیم رفت. در انتها یک بوت چرمی به رنگ قهوه‌ای تیره از برند برتونیکس، یک کوله‌پشتی با ترکیب رنگی قهوه‌ای عسلی و طوسی و یک ست کلاه و شال‌گردن بافت به رنگ خردلی این ست زیبای زمستانه را تکمیل می‌کنند.

۸. استایل شیک زمستانی با پالتوی فوتر

استایل شیک زمستانی با پالتوی فوتر

فوتر نوعی پارچه کلفت زمستانی است که اغلب برای تهیه‌ی پالتو به کار می‌رود. پالتوهای فوتر یکی از کلاسیک‌ترین آیتم‌های زمستانی هستند که می‌توانند جلوه‌ای شیک و جذاب به استایل شما ببخشند. به دلیل نوع بافت پالتوهای فوتر، رنگ‌های روشن در این پارچه‌ها معمولا جلوه‌ای بسیار چشم‌نواز دارد. در این ست شیک زمستانی زنانه یک پالتوی فوتر بسیار شیک و زیبا به رنگ یاسی را از برند آرووما انتخاب کرده‌ایم. اگه می‌خواهید رنگ یاسی را بی‌دردسر و راحت در استایلتان ست کنید باید به سراغ رنگ‌های خنثی بروید؛ از همین جهت انتخاب ما برای پالت این ست ترکیب رنگ‌های طوسی، بژ، کرم و سفید خواهد بود که می‌توانند جلوه‌ای جذاب و شیک به رنگ یاسی ببخشند.

یک دامن جیر به رنگ طوسی روشن، یک جفت بوت چرمی پاشنه بلند به رنگ بژ و یک پلیور بافت یقه اسکی به رنگ سفید استخوانی آیتم‌های اصلی انتخابی با برای این ست شیک است. برای اکسسوری‌ها به سراغ آیتم‌هایی می‌رویم که با نوع استایل و پالت رنگی انتخابی‌مان هماهنگی کاملی داشته باشند. یک کیف چرمی به رنگ بژ از برند اسپیور، یک کلاه برت خزدار بسیار شیک از برند اسپیور و یک جفت گوشواره سنگی بنفش رنگ آیتم‌هایی هستند که می‌توانند این استایل شیک زمستانی را تکمیل و آنرا بسیار خاص‌تر کنند.

۹. استایل شیک زمستانی با ترکیب گروه‌های رنگی قرمز و خاکستری

استایل شیک زمستانی با ترکیب گروه‌های رنگی قرمز و خاکستری

برای ست زمستانی بعدی هم به سراغ یک استایل شیک زمستانی می‌رویم. پالت رنگی قرمز، زرشکی و خاکستری که می‌تواند ترکیب رنگی بسیار خاص و در عین حال شیکی بسازد. آیتم اصلی ما در این استایل زمستانی زنانه یک پالتوی چهارخانه‌ی شیک با زمینه‌ی قرمز و مشکی از برند زیبو است. برای دیگر آیتم‌های ست به سراغ رنگ‌های خاکستری و زرشکی می‌رویم. یک شلوار پشمی و یک پلیور بافت خاکستری دیگر آیتم‌های اصلی این ست را تشکیل می‌دهند.

هر چند برای آیتم‌های چرمی اکثریت افراد به سراغ رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای می‌روند، اما آیتم‌های زرشکی و قرمز چرمی جلوه‌ی بسیار چشم‌نوازی دارند و می‌توانند بسیار خاص‌تر به نظر برسند. یک کیف چرمی شیک به رنگ قرمز آلبالویی تیره از برند چرم بارثاوا و یک بوت زرشکی از برند سرزمین چرم انتخاب ما برای این ست فوق‌العاده است که در کنار دیگر آیتم‌های این استایل زمستانی می‌تواند بسیار جذاب به نظر برسد.

کلاه‌های روسی خزدار آیتم‌هایی هستند که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها در استایل‌های شیک و رسمی می‌توانند جلوه‌ای بسیار جذاب داشته باشند. در این ست خوش‌رنگ و درخشان زمستانه هم انتخابمان یک ست کلاه و شال‌گردن روسی به رنگ زرشکی است که با یک جفت گوشواره با سنگ قرمز می‌تواند فوق‌العاده باشد.

۱۰. استایل مونوکروم سفید برای روزهای برفی

استایل مونوکروم سفید برای روزهای برفی

زمستان را با برف می‌شناسیم و برف را با رنگ سفید درخشانش. بنابراین روزهای برفی و زیبای زمستانی یکی از بهترین موقعیت‌ها برای پوشیدن رنگ آرامش‌بخش و دوست‌داشتنی سفید است. در آخرین ست از ست‌های پیشنهادی این مطلب به سراغ استایل مونوکروم سفید می‌رویم. هر چند ممکن است به نظرتان استایل یک دست سفید کمی خسته‌کننده و حتی عجیب به نظر برسد، اما رنگ سفید هم تناژهای مختلفی دارد که در کنار یکدیگر می‌توانند ترکیب‌های فوق‌العاده‌ای تشکیل دهند. از سفید یخچالی گرفته تا سفید نباتی، سفید شیری، استخوانی، سفید مهتابی و… در کنار یکدیگر می‌توانند یک ست لطیف و دوست‌داشتنی را بسازند.

در این ست فوق‌العاده هم به سراغ تناژ های مختلف رنگ سفید رفته‌ایم تا یک استایل شیک زنانه برای روزهای سفید و برفی به شما پیشنهاد کنیم. یک پالتوی شیک فوتر سفید از برند جاستیفای یک دامن کتان کلوش پلیسه به رنگ سفید شیری، و یک پلیور بافت یقه اسکی به رنگ سفید مهتابی آیتم‌های اصلی ما در این استایل شیک زمستانی هستند که با یک جفت بوت و یک کیف چرمی به رنگ سفید نباتی تکمیل می‌شوند. یک ست شال گردن و کلاه سفید روسی این ست را فوق‌العاده می‌کند و برای زیورآلات هم به سراغ آیتمی می‌رویم که بهترین انتخاب برای ست‌های سفید است یعنی ست مرواریدی.

و در آخر

بسته به این که استایل شخصیتان چیست، بیشتر در چه موقعیت هایی قرار می‌گیرید و چه نوع استایل هایی را می‌پسندید آیتم های زمستانی‌تان را تهیه کنید. به عنوان مثال اگر شما اغلب اسپرت و کژوال می‌پوشید هودی‌ها و پافرها برایتان بسیار کاربردی‌تر از پالتوهای شیک خواهند بود و اگر بیشتر به استایل‌های شیک و کلاسیک علاقه دارید آیتم‌هایی مانند پالتوهای فوتر برایتان مناسب‌ترند. امیدواریم با بررسی ست‌های ارائه شده در این مطلب بتوانید آیتم‌های زمستانی‌تان را به بهترین شکل کنار هم بچینید و استایل‌هایی جذاب و دوست‌داشتنی برای روزهای سرد زمستانی بسازید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار